Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Een tijdje geleden kochten wij een nieuwe UHD tv. Om optimaal beeld op deze tv te krijgen, hebben we de laatste nieuwe decoder nodig, dus ik besloot om via chat de klantendienst te contacteren. De medewerker aldaar zei me dat de decoders gewoon omgewisseld konden worden via hem, maar dat hij daarvoor wel mijn (tamelijk oude) pack moest aangepast worden naar een nieuwer pack. Er zou voor mij niks veranderen aan de prijs van mijn abonnementen. Wat later in de chatsessie vroeg hij of ik mijn oude mobiele data kaartje nog nodig had. Ik zei dat ik dat gebruikte als extra bovenop mijn maandelijkse 1GB. Hij stelde voor om mijn gsm abonnement dan aan te passen naar één van 15,99€ ipv de huidige 15€ die ik nu betaal, omdat ik dan 3GB mobiele data per maand zou hebben ipv 1 GB en dus het mobiele data kaartje niet meer nodig heb. Ik zei dat dat ok was. Ik vroeg nadrukkelijk nogmaals of het klopt dat mijn totale maandelijkse abonnementskost slechts met 1,98€ zou stijgen (2x0,99, omdat ik dan ook m
Heb de laatste tijd veel moeite om contact te maken met mijn website. http://users.skynet.be/pr789059/ Onbereikbaar zegt ie.
Ik ben dit zo beu!! Gsm abonnement staat al jaren op juiste btw nr en klantennummer, na aanschaf telefoon loopt alles mis!!!! Ben hier al maanden mee bezig! Nu eindelijk dat de facturen goed zijn nu heb ik zogezegd niet betaald!!!!! Komaan en het is dan nog via domiciliering en is van de rekening! Maar geboekt bij verkeerde klantennummer maar dat is niet mijn probleem!!! Gaat over 1 gsm en 1 abonnement! Als mijn gsm wordt afgesloten barst de bom! Heb hier al uren tijd ingestoken voor een simpel probleem van een btw nr dat niet correct was!!! Leve proximus
Geachte, Ik heb 's avonds op 07/03/2019 gemerkt dat mijn internet niet werkte, de volgende dag werkte het nog steeds niet en heb ik jullie gecontacteerd. Op maandag 11/03 kwam een technicus langs (hij zou tussen 16u30 en 20u komen), hij is uiteindelijk pas om 19u45 aangekomen en heeft tot 21u30 geprobeerd om mijn probleem op te lossen. Hij moest toch nog de volgende dag terugkomen omdat het al zo laat was en het nog steeds niet in orde was (weer tussen 16u30 en 20u). Door al deze problemen heb ik in totaal 6 dagen zonder internet of TV gezeten, dit was erg vervelend, niet alleen omdat ik zo lang zonder internet zat, maar ook aangezien ik regelmatig van thuis uit werk en dus een andere oplossing heb moeten zoeken. Ik heb ook werk moeten afzeggen op dinsdag 12/03 omdat ik voor een 2e keer aanwezig moest zijn. Toen ik jullie telefonisch had gecontacteerd met mijn probleem zei de operator dat ik kon vragen om vergoeding voor mijn ongemak, kunt u mij daarmee helpen? Of kan ik beter bel
Heb gsm met abbonemetnt gepakt hier ging normaal jbl flip bijzitten maar heb niks gekregen enkel gsm zat in de doos nog meer mensen problemen mee denk erover klacht in te dienen heb proximus proberen contacteren maar hoor er niks van
gisteren ruilde ik premiumpunten voor een film. Procedure verliep perfect. Mijn kleinzoon had een film gekozen op de proximus site op mijn pc. Film bleek echter niet beschikbaar wanneer we wilden kijken. Normaal?? (titel "12 strong").
Ik heb nu al een aantal dagen problemen met de decoders V6... over dikke twee weken geïnstalleerd en alles ging goed..tot voorbije dinsdag, viel tweede decoder uit met melding geen signaal, dag nadien den derde decoder. Al verschillende keren reset gedaan op en af... contact gezocht via chat, werd het doorgegeven aan de technische dienst, maar nog niets vernomen. De twee decoders geven nu aan dat ze het ip-adres niet vinden.. maar volgens modum en decoder binnen en WiFi is alles in orde. Nog iemand die dit heeft? Alsook vooraleer de decoders uitvielen hadden we een update van de software met nieuwe look van tv guide enzo en sinds de twee decoders uitvielen terug de oude versie van look
Sinds we door de werkgever een internetabonnement aangeboden kregen ben ik overgestapt van Telenet naar Proximus. De overstap was geen lachertje en het heeft meer dan 6maanden geduurd eer alles uiteindelijk in orde was. Dit moet ongeveer zeven jaar geleden zijn. Nadien kregen we de mogelijkheid om alles in een pack te bundelen. Dat is vrij goed verlopen. Ruim twee jaar geleden wou ik met mijn pack overstappen naar de nieuwe pack 'tuttimus'. Mijn bestaande pack is maxi internet + digitale tv + vaste lijn + gsm-abonnement, dus in feite gewoon tuttimus maar dan zonder de voordelen aangeboden bij tuttimus. Na ettelijke telefoontjes en mails met steeds andere medewerkers, die ook altijd beloofden dat het in orde zou komen("binnen een paar dagen ontvang je een brief met de wijzigingen".....).Dit heeft verscheidene weken geduurd, begin 2017, tot ik de moed heb laten zakken en dus al meer dan twee jaar tevergeefs op de brief wacht?. Dat betekent ook dat ik al meer dan 2 jaar betaal maar ni
We hadden dit weekend problemen met het 2.4 netwerk voor internet bij ons waardoor we enkel internettoegang hadden met het 5-netwerk. Bij nazicht in de modem heb ik dit kunnen oplossen door de nieuwe 'wave' functie aan te zetten, zodat onze toestellen nu plots toch weer op het 2.4 netwerk werken. Echter reageren onze twee bridges niet meer waardoor we nu dus zonder tv zitten. Enkel het power-lampje brandt, de rest doet noppes. We hebben al alles proberen her op te starten (modem, bridges, decoder) maar niks helpt. Iemand een idee?
Hallo, Ik heb enkele maanden geleden een wifi extender aangekocht bij proximus, mits ik dacht dat deze vlot zou werken in combinatie met de bbox3. Maar wat we nu al een hele tijd ondervinden is dat op onze smartphones de verbinding vaak weg valt of traag werkt. Bijvoorbeeld goed merkbaar bij het laden van gif's, nochtans 3 van de 4 streepjes wifi ... Uiteindelijk moet ik overschakelen naar het 5.0ghz netwerk dat net iets te ver weg ligt en hopen dat het werkt, anders via 4G. Wat natuurlijk niet de bedoeling kan zijn. Precies of de verbinding in 'slaap' gaat. Kan ik hier iets aan doen? Het 5.0 ghz netwerk kan niet versterkt worden? P.s. extender verplaatsen is niet echt een optie aangezien tv hierop verbonden is. Alvast bedankt voor jullie raad. Mvg, Sven
Na een zware pc crash heb ik mijn oude email programma terug geïnstalleerd. Nu lukt het me niet langer om een POP email account aan te maken, omdat automatisch een IMAP account gemaakt wordt. Ik gebruik Eudora mail. Met IMAP werkt alles perfect, maar ik wil mijn mails van de Proximus mail server afhalen als ik inlog, en ze dus bewaren op mijn eigen PC. Elke keer als ik een nieuw account maak, en de juiste POP gegevens invul (zoals aangeduid op de site) krijg ik de melding dat dit een IMAP account is. Hoe kan ik dit aanpassen, zodat ik elke keer als ik inlog om mijn email te lezen, ook alle mails van de server verdwijnen? Dank!
Op de detailfactuur van de vaste telefoon staat minstens 1 keer per maand een oproep naar het nummer 1962, soms voor enkele minuten, soms voor enkele seconden. Deze oproepen gebeuren ook wanneer er niemand thuis is, en de telefoon dus niet gebruikt kan worden. Ze worden niet gefactureerd (gelukkig maar). In een vroegere post wordt er verwezen naar een mobiele operator, maar dat kan er niks mee te maken hebben. De telefoon doet het ahw uit zichzelf!! Weet iemand de uitleg van wat dit voorstelt? Voorbeeld (privé gegevens onherkenbaar gemaakt): Customer Number;Invoice Number;Contract Type;Contract Type Description;Charged Number;Calling Number;Origin;Called Number;Destination;Call Category;Call Type;Date;Time;Duration;Amount;Amount Incl VAT;Vat yyyyyyy;'zzzzzzzzzz';'TEL';'Telefoonlijn';'09xxxxxxx';'09xxxxxxx';'België';'1962';'België';Allerlei;Diversen;21/12/2018;14:38:31;00:01:14;,0000;,0000;21,00% yyyyyyy;'zzzzzzzzzz';'TEL';'Telefoonlijn';'09xxxxxxx';'09xxxxxxx';'België';'1962';'Belg
Sinds een aantal dagen is de zender E! plots Frans gedubd ipv de originele US versie. Zo irritant. Hoe komt dit?
Iedereen die mij opbelt staat als anoniem gsm instellingen staan correct en simkaart in andere gsm lost niks op wie kan mij helpen aub
Op computer en elk gsm toestel verbonden met wifi krijgen we dit inlogscherm. Alles werkt, tv, internet, wifi. Wat dienen we in te vullen?
Goeiemorgen wij kunnen onze opnamens niet meer bekijken. Er komt op dat er een fout is?
Hallo Zoals de titel aangeeft gaat mijn voorkeur uit naar de LG magic remote in tegenstelling tot de remote van de Proximus decoder. Samsung lijkt hier geen problemen mee te hebben maar het lukt LG niet om de omschakeling te maken. Wel kan ik de Proximus afstandsbediening linken aan de televisie maar dan verlies ik een heleboel features (bv de muis pointer, enzvoort). Voor alle duidelijkheid, dit is niet wat ik wil. Iemand ervaring om de LG Magic remote te linken aan de Proximus decoder? Groetjes Thibault
Beste Ik heb gisteren avond mijn Samsung A8 geüpdatet. Sindsdien heb ik geen mobiele gegevens meer? Telefoneren lukt nog wel. Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?
Proximus maakt geen enkele melding van de werking van TV overal op een Linux computer! Zelf gebruik in al meer dan 10 jaar een UBUNTU OS. Vroeger was Proximus TV via website exclusief voorbehouden voor Silverlight gebruikers, niet voor mij dus. Gelukkig is hieraan een einde gekomen en is TV Overal beschikbaar voor andere browsers waaronder Fire fox en Chrome. Nu kan ook ik Proximus TV gebruiken op mijn computers maar beschik niet over alle mogelijkheden waarvoor ik betaal via mijn abonnement. Het is beperkt tot Live kijken, altans via de Firefox browser (Firefox Quantum 65.0.1 UBUNTU 18.04. ) Wanneer ik voor de eerste maal naar de website ging kreeg ik mooi alles op het scherm maar als ik iets wou kijken kreeg ik de melding dat het niet werkt wegens DRM. Na te hebben opgezocht wat DRM is heb ik het geinstalleerd. Daardoor werdt echter Google Widevine CRM geïnstalleerd als add on. Nu kan ik dus live kijken en zenders kiezen. Ik kan het zendschema bekijken maar niets gebruiken. Gem
Ik ben minimaal om de 2 dagen een half uur bezig om terug beeld te krijgen. 1/ veel storingen tijdens uitzendingen. 2/ om de 2 dagen krijg ik geen beeld of stopt het gewoon en dan krijg ik de melding dat mijn decoder niet verbonden is. Ik denk dat de reden mijn wifibooster is want internet werkt wel ?
Enkele jaren geleden stapten we over van Telenet op Proximus. Bij PX installatie werden de Telenet Powerlines (wifi enables) en Access Point (versterking wifi op bovenverdieping) opgenomen in het netwerk...... (overname 2.4Ghz Wifi-netwerk naam en paswoord van Telenet) Werkte correct..... tot onlangs..... PX modem moeten resetten (factory settings)..... Wifi (factory setting name) wordt niet versterkt door Acces Point. Hoe dit best oplossen? installatie: modem / powerline / accesspoint
Volgens "mijn verbruik" op myproximus.be belt ons vast toestel via de vaste lijn zichzelf op tijdens de 'kantooruren', t.t.z. gefactureerd aan 0.80€ per oproep. Hoe dat gebeurt (en hoe dat überhaupt mogelijk is), is ons een raadsel, maar gezien deze oproepen gefactureerd worden, zouden we graag een stopzetting zien van deze malafide praktijk.
Ik Pre-order een galaxy s10+ samen met een abonement. En de actie was dat je dan gratis earbuds krijgt als je dit voor een bepaalde datum doet. Nu krijg ik mijn toestel toegestuurd, wil ik die earbuds aanvragen via samsung. Blijkbaar telt mijn ean nummer niet die op het toestel staat voor die actie. En idd het is een andere nummer dan die geldig zijn voor de actie. Wat nu? Ik wil wel de oortjes krijgen die beloofd zijn met de actie. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Bij telenet zijn er blijkbaar ook al veel klachten van.
Beste, Ik heb de voorbije maanden geregeld contact genomen ivm het samenvoegen van 2 gesprekken. Dit lukt steeds tot een bepaalde dag. Vervolgens enkele keren met Proximus gebeld. Men zou dit regelen binnen de 48u. Toen ik enkele weken later hier gebruik van wilde maken, lukt dit opnieuw niet. Dan maar via een 070-nummer een conference call opgezet en opnieuw Proximus gecontacteerd. Proximus zou het bedrag van dit 070-nummer terugbetalen en bevestigde dat het samenvoegen nu wel zou lukken. Helaas opnieuw niet het geval. Kan u dit daarom nu wel in orde brengen? Dank en groeten, Bert Godefroid
Wou gisteren een cloud aanmaken. Maar bij het maken van een account ,krijg ik steeds terug het bericht dat er iets is mis gegaan probeer het later eens opnieuw. ( code 2055). Kunnen jullie mij hier bij helpen aub.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.