Antwoord
Toestel vaste lijn belt zichzelf op
Volgens "mijn verbruik" op myproximus.be belt ons vast toestel via de vaste lijn zichzelf op tijdens de 'kantooruren', t.t.z. gefactureerd aan 0.80€ per oproep. Hoe dat gebeurt (en hoe dat überhaupt mogelijk is), is ons een raadsel, maar gezien deze oproepen gefactureerd worden, zouden we graag een stopzetting zien van deze malafide praktijk.
Beste antwoord door AntonellaD
Dag twiede,
Dergelijke aanrekeningen gebeuren als de phonemail belt om de boodschap door te geven dat er werd ingesproken. Indien je de phonemail wenst uit te schakelen, is dit uiteraard mogelijk.
Groetjes,
Antonella
Dergelijke aanrekeningen gebeuren als de phonemail belt om de boodschap door te geven dat er werd ingesproken. Indien je de phonemail wenst uit te schakelen, is dit uiteraard mogelijk.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

