Skip to main content
Antwoord

Update Samsung A8

  • March 22, 2019
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Beste

Ik heb gisteren avond mijn Samsung A8 geüpdatet. Sindsdien heb ik geen mobiele gegevens meer?
Telefoneren lukt nog wel.
Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?

Beste antwoord door Eliash

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_surf_config/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-met-4g-of-3g/instellingen-om-te-surfen-via-4g-of-3g.html

Heeft me verder geholpen 🙂
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 22, 2019
Dag Eliash,

Heb je het toestel als eens herstart?
En de instellingen nagekeken?
Je kan meer info vinden via www.proximus.be/toestelhulp

Mocht het dan nog niet lukken kan je altijd via privébericht klantgegevens sturen naar Het Proximus Team

  • Auteur
  • Newbie
  • Antwoord
  • March 22, 2019
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_surf_config/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-met-4g-of-3g/instellingen-om-te-surfen-via-4g-of-3g.html

Heeft me verder geholpen 🙂

Martin
  • March 22, 2019
Enkel ter bijkomende info: bij waren die instellingen niet veranderd met de update 9 van gisteren op mijn Samsung galaxy note 8