Sinds we door de werkgever een internetabonnement aangeboden kregen ben ik overgestapt van Telenet naar Proximus. De overstap was geen lachertje en het heeft meer dan 6maanden geduurd eer alles uiteindelijk in orde was. Dit moet ongeveer zeven jaar geleden zijn.
Nadien kregen we de mogelijkheid om alles in een pack te bundelen. Dat is vrij goed verlopen.
Ruim twee jaar geleden wou ik met mijn pack overstappen naar de nieuwe pack 'tuttimus'. Mijn bestaande pack is maxi internet + digitale tv + vaste lijn + gsm-abonnement, dus in feite gewoon tuttimus maar dan zonder de voordelen aangeboden bij tuttimus.
Na ettelijke telefoontjes en mails met steeds andere medewerkers, die ook altijd beloofden dat het in orde zou komen("binnen een paar dagen ontvang je een brief met de wijzigingen".....).Dit heeft verscheidene weken geduurd, begin 2017, tot ik de moed heb laten zakken en dus al meer dan twee jaar tevergeefs op de brief wacht?. Dat betekent ook dat ik al meer dan 2 jaar betaal maar niet krijg waar ik recht op heb. En dan zie je dagelijks leuk op tv de commercial van Proximus...nu is uw favoriete bundel inbegrepen in je pack!!!! Geweldig?
Vraag
Klanten met PFE worden blijkbaar genegeerd!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.