Skip to main content
Vraag

Decoder

  • March 21, 2019
  • 5 reacties
  • 184 Bekeken

Valentino46
Ik ben minimaal om de 2 dagen een half uur bezig om terug beeld te krijgen.
1/ veel storingen tijdens uitzendingen.
2/ om de 2 dagen krijg ik geen beeld of stopt het gewoon en dan krijg ik de melding dat mijn decoder niet verbonden is.
Ik denk dat de reden mijn wifibooster is want internet werkt wel ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • March 21, 2019
ik weet niet of je dit al gedaan hebt maar best eens je toestellen heropstarten, hier vind je de uitleg
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Valentino46
  • Auteur
  • March 22, 2019
Heb alle toestellen herstart eerst modem dan wifibooster en daarna decoder terug beeld.
Ik gebruik een utp cat 7 zou het daarmee zijn ?
Badankt

Martin
  • March 22, 2019
die cat 7 mag je zeker gebruiken is trouwens beter dan de cat5e die normaal gebruikt wordt.

Valentino46
  • Auteur
  • March 22, 2019
Ok bedankt ???

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • March 22, 2019
Weet je of het lichtje van 'Link Quality' groen blijft branden ? Of wordt het soms oranje of rood, want dit wijst op een zwak signaal.

Heb je eventueel de mogelijkheid om de decoder toch eens met een kabel te verbinden met de bbox3 ? Op die manier kan je ook uitsluiten of het met het draadloze system te maken heeft.