Skip to main content
Vraag

Opnames kan ik niet meer bekijken

  • March 23, 2019
  • 3 reacties
  • 1344 Bekeken

Goeiemorgen wij kunnen onze opnamens niet meer bekijken. Er komt op dat er een fout is?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • March 23, 2019
Morgend Peter80!

Wat ervaar je? Krijg je een bepaalde foutmelding te zien?

Heb je ook als eens je decoder volledig herstart door de stroomkabel er even uit te halen en terug in te steken?

  • Auteur
  • Newbie
  • March 23, 2019
Beste
Ja ik krijg foutcode Spc_4

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • March 23, 2019
Kan je jouw klantennummer of lijnnummer eens doorsturen via een privé-bericht?

Dan kunnen we het laten nakijken voor je.

Je kan een privé-bericht sturen door op de onderstaande link te klikken:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679