Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Op 18 oktober werd er in onze woning in aanbouw een vooraanleg gedaan voor Fiber (niet onze keuze, is een nieuwe verkaveling waar dit standaard voorzien was). Op 17 maart dan aanvraag gedaan om definitief aan te sluiten tegen onze verhuisdatum van 10 april. Vandaag 19 april nog steeds geen internet of tv, lasser die gisteren is langs geweest sprak over mogelijks nog maanden wachten terwijl Proximus steeds nieuwe afspraken blijft geven voor installatie (spreken dus elkaar tegen). Nog iemand met dit probleem of die ons goede raad kan geven?
Ik heb vandaag thuis voor technische instalatie en afspraak om 08.00 tot 12.30 maar niemand niet gekomt.Dan om 13.40 heb een man gebeld en zegt dat hij stat op de deur.En dan zieker ik ven weg gaan.Via mail dit sms komt: ' De technicus is op 18 april 2019 langs gekomen op uw installatieadres, maar er was niemand thuis.' Ik wil klagen over de persoon die me internet en kabeltelevisie op internet moest zetten. Hij kwam een uur later en nu kan ik binnen 5 dagen een nieuwe afspraak nemen en voor deze dagen zal ik moeten betalen, hoewel ik vandaag niet met internet verbonden ben geweest. Dit is in strijd met de rechten van de consument. Met vriendelijke groeten
Ik kreeg gisteren (vrijdag 5 april 2019) pas een 1ste herinnering van een rek van februari vermoed ik.. ik heb deze direct betaald.. & NU IS ALLES AFGSLOTEN!! Wanne ijlen is dan da.. Ik was van telenet ook nie content ma die sluiten schijnt 1 voor 1 dingen af ipv van alles ineens.. (gehoord geen idee of da klopt) ? kbetaal ook eens te laat hoor.. & maar 1 herinnering gehad ? & dan zou ik nog 30€ moeten betalen extra omda opnieuw te activeren bende gek.. & ik wou men bundel aanpassen ma bhuu joh ik vind helemaal niks terug wanne dikke bazaar!!
Beste Wij hebben de app van studio100Go op onze tablet staan. Het lukt ons echter niet meer om een film of show te downloaden. Als ik rechts bovenaan op het wolkje klik, komt er een cirkel dat 3/4de rood ziet.. en daar stopt het.. na een tijd verdwijnt de cirkel en komt er terug een pijl te staan. Show staat niet bij downloads. Wat doe ik mis?
Om mijn wifi bereik in huis te vergroten zou ik graag een mesh netwerk via google wifi opzetten. Momenteel kijken we draadloos tv via de proximus wifi bridge. Kan ik nog steeds naar tv kijken met een mesh netwerk? En indien ja, hoe moet ik de decoder dan installeren?
Via de tv app op mijn mobieltje zie ik "Nu op tv" en "Mijn opnames (opgenomen en gepland), daarnaast ook nog de tv-gids en de zenderlijst. Echter als ik via Internet op mijn laptop tv wil kijken dan ziet het er helemaal anders uit. Ik heb bijvoorbeeld bij het menu TV enkel Tv-gids en Live-TV. Ik geraak er niet zo goed aan uit 😞 Kan ik mijn opnames (opgenomen en gepland) ergens terug vinden op mijn laptop? Kan ik ook opnemen via mijn laptop en opgenomen programma's bekijken? Dikke merci!
Mijn applicatie zegt al enkele dagen dat er een bestelling in behandeling is. Terwijl ik naar mijn weten niets heb besteld. Kan dit opgelost worden?
Ik probeer van eind februari een nummer van Orange over te zetten op Proximus, maar dat schijnt niet te lukken. Ik heb hiervoor al tientallen keren gebeld. Er is een foutmelding en er wordt beloofd mij terug te bellen. Maar dat is nog nooit gebeurd. Ben al bij Orange geweest, ben al ten einde raad bij de Proximus shop geweest. Ik heb al een simkaart thuis. Het is mij al 10tallen keren beloofd dat het nu zeker binnen de 24 uur op gelost is. Geen resultaat. Mijn dossier nummer is 38217505. Ik weet niet waar ik terecht moet met dit probleem, bots iedere keer op de muur van de helpdesk. Iemand een suggestie?
Hallo, Ik lees dat een nieuwe smartphone éénmalig 9 euro kost en 10 euro data. Hoe werkt dat precies? Ik heb nu een abonnement mobilus S voor 15,99 euro Hoeveel moet ik betalen bij een nieuw abonnement met een nieuwe smartphone samsung S7? Heb ik voor een paar euro meer een nieuwe smartphone met abonnement?
ik merk nu al enige tijd dat ik geen mails terugkrijg als ik meedoe aan een wedstrijd. vb. er is een actie bij action, daar moet je de code invullen en dan krijg je een email terug met het antwoord : die mail krijg ik niet ook niet bij trash/spam/ongewenste emails ik heb het ook al eens tegen gekomen bij delhalze, geen email te vinden na de link in de email aan te klikken voor antwoord te krijgen ik heb het bij iets anders ook al gehad, maar vergeten bij wat Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen en weet ook niet hoe ik het moet oplossen. ik gebruik outlook maar op de website van proximus mail zie ik de mails ook niet staan, dus ik weet niet goed waar ze tegengehouden worden. Waarschijnlijk worden ze ergens direct gewist, maar ze verschijnen niet in spam Het is misschien de reactie op die vele spam berichten die iedereen ook krijg dat er nu teveel wordt tegengehouden. Ik heb al eens uitgezocht waar ik een wijziging zou kunnen maken maar nog niet gevonden Heeft iemand e
De Android app meldt al enige tijd dat er problemen zijn met mijn internetverbinding wat absoluut onjuist is. Ik heb een gsm abonnement via werkgever, niet proximus maar het is om mijn thuisabonnement te beheren. Dat zou toch moeten lukken? Wat is er mis?
Nog een vraagje over EPIC. Lees net in een testaankoop-artikel (https://www.test-aankoop.be/hightech/telecom/nieuws/epic-proximus-netneutraliteit): " .... aangezien de gebruiker zijn gratis mobiele data voor de applicatiebundels ook verliest als hij zijn 3 GB “vrije” data opgebruikt." Is dit inderdaad zo? Dus als je je 3GB hebt opgebruikt verlies je ook je gratis data voor de apps??
Vorige week kwam iemand van Proximus aan de deur met de vraag of ik wilde overschakelen naar TV Fiber, vermits er enige tijd geleden glasvezel in het flatgebouw, waar ik woon, is geïnstalleerd. Ik vroeg wat meer uitleg over de installatie bij mij thuis, maar men vertelde me dat er iemand ging langskomen voor de uitleg, werken die moesten uitgevoerd worden enz. Ik vroeg de man of er er meerkosten waren aan verbonden en hij bevestigde dat dit niet het geval ging zijn. Gisteren kwam er een mevrouw langs, met alleen een contract (zo goed als blanco). Het enige dat blijkbaar belangrijk was, was mijn handtekening. Ze mailde me daarna het contract door. Hoewel de dame vriendelijk was, had ik een heel onprofessionele indruk van dit bezoek. Alles was zeer vaag en onduidelijk. Ik vroeg haar opnieuw naar eventuele extra kosten, ook zij bevestigde dat er geen meerkosten waren, ik liet dat in het contract opnemen. Vandaag ontving ik een mail met de wijziging van mijn product Internet +TV aan 5
Hey. Ik zit met een camerasyteem van foscam. (Met een nvr). Op mijn gsm heb ik een app waarmee ik de camera’s op afstand kan bekijken. Bij telenet ging dit prima. Sinds ik bij proximus ben krijg ik geen verbinding meer vanop afstand. Gegevens zie foto Kan iemand me helpen?
Discovery science is al enkele dagen niet meer ondertiteld. Nog iemand met dit probleem?
Wij kregen bik de aansluiting 6 maanden gratis Netflix. Ik heb wel geen aanmeldadres en wachtwoord gekregen. Hoe kan ik netflix gratis gebruiken?
Ik heb voor mijn zoon enkele voetbalwedstrijden en nba wedstrijden opgenomen op de zenders 11. Deze zijn perfect te bekijken via de televisie, maar niet via zijn ipad op de app. Vorige week lukte het nog wel. Ze staan wel in de lijst “opgenomen” maar kunnen niet afgespeeld worden.
Wij zijn recentelijk over gestapt naar Proximus, maar zijn totaal niet tevreden over de service van de blijkbaar "externe medewerkers" van proximus. Er is een vrouw langs geweest om uitleg te geven over de de mogelijkheden bij proximus; later bleek zij niet van proximus te zijn maar een externe verkoopster te zijn. dikwijls, na een vraag van ons gekregen te hebben zocht zij informatie bij iemand, blijkbaar via een chat, om ons te kunnen beantwoorden. Blijkbaar was haar productkennis zo laag dat zj op zeer weinig vragen direct kon antwoorden. Het continu wachten op haar chatconversatie na elke vraag stoorde ons enorm, dit kwam totaal niet professioneel over. Zij kon ook geen goede analyse maken van onze noden, dus van het koppelen van onze noden met het juiste pakket. Daardoor hadden wij totaal niet het juist passende pakket gekregen. Toen kwam pas de miserie. Om dit recht te zetten, deden we dit eerst telefonisch maar kwamen we dikwijls bij mensen terecht die ons tegensprekende informa
Bij mijn producten zie ik mijn Samsung S8 Orchid Gey staan met de volgende gegevens Einddatum: 29/04/2019 Restwaarde: 218.54 € Het contract loopt dus nog tot eind deze maand. Als ik echter vergelijk met de afschrijvingstabellen van andere GSM's en dezelfde berekeningswijze toepas, dan zie ik dat het de (prijs-de betaalde prijs in het begin)/24 is. Dit lijkt me de logische berekening. Dat is zo op alle afschrijftabellen op https://www.proximus.be/dms/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/AfschrijvingProximus.pdf Als ik dezelfde redenering nu toepas op bovenstaand bedrag dat ik zie op Myproximus, dan kom ik het volgende uit: (218,54 x 24) = 5244,96 + 199 reeds betaald = 5443,96 euro. Dit lijkt me te veel en goed verdiend aan een GSM van 799 euro Deze nieuwe prijs kwam plots te voorschijn na een update van MyProximus een paar maand geleden. In dit forum werd gesuggereerd dat die prijzen niet meer klopten, maar dat ze de bugs niet vonden. Ik heb het echter ook gevraagd a
Probeer al enkele maanden de optie weergave oproeper via My Proximus te annuleren maar dit lukt niet???? Hierdoor heb ik al verscheidene maanden op rij contact moeten opnemen met de klantendienst omdat het mij aangerekend wordt. Ik heb de optie slimme diensten geactiveerd waarin weergave oproeper is inbegrepen dus dubbel betalen is nogal zot denk ik. Graag een oplossing van Proximus …. al alles geprobeerd.
na meermaals mijn profiel proberen bij te werken, komt het steeds bij de standaard situatie terecht. Ik ben namelijk een 'vrouw' . NEEN , een man . weet iemand hier waar de truck zit om de instellingen juist te kunnen opslaan? andere gegevens die ik invoer blijven namelijk ook niet opgeslagen. Eenmaal uitgelogd en terug inloggen zijn de waarden niet opgeslagen. HELP........
Sinds een paar dagen merk ik dat mijn airco's - die ik via WiFi aanstuur (op 2.4) - niet meer bereikbaar zijn. Dit is niet echt handig want die dingen zorgen ook voor de verwarming bij mij thuis. Tijdens het herstart van de bbox zag ik ze wel terug opkomen, maar na een tijdje verdwijnen ze weer uit de lijst van toestellen en kan ik ze dus niet meer aansturen, . Ik zag dat ik nu ook Wave heb (zonder enige informatie gehad te hebben), en als ik die uitschakel blijven de toestellen blijkbaar wel benaderbaar maar moest Wave er nu juist niet voor dienen dat de beste verbinding gebruikt wordt? Hoe best verder? Groeten, Hans
Een vraagje, wij zouden graag een 2e TV aansluiten en mijn broer heeft nog een decoder V5 staan die hij destijds gekocht heeft maar nooit gebruikt heeft (owv verhuis toen). Zou die decoder werken en moet deze dan niet eerst geregistreerd worden ? Mag ik deze zomaar aansluiten aan mijn modem ? Ik weet dat er nu geen decoders meer te koop zijn vandaar mijn vraag. Bedankt voor uw antwoord.
Vandaag installatie en alles werkt prima maar kan niet inloggen op proximus tv en heb login aangemaakt voor proximus app... Dit is foutmelding: de login gegevens zijn niet correct.
Al een tijdje merken we dat de Duitse zenders ARD EN ZDF halfweg het programma wegvalt. Hoe komt dit. Ook wanneer het programma wordt opgëmen is er een zwart scherm te zien. Zo ook vanavond op ARD Kan iemand zeggen hoe dit komt?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.