De Android app meldt al enige tijd dat er problemen zijn met mijn internetverbinding wat absoluut onjuist is.
Ik heb een gsm abonnement via werkgever, niet proximus maar het is om mijn thuisabonnement te beheren. Dat zou toch moeten lukken?
Wat is er mis?
Antwoord
App myproximus "er zijn problemen met je internetverbinding"
Beste antwoord door frank
Geen probleem met wifi, problem was de app zelf.
Ik had al vanalles geprobeerd:
-smartphone heropstarten
-app verwijderen
-herinstalleren na heropstarten.
Enzovoort.
Uiteindelijk toch nu nà nog een uur zoeken en denken toch opgelost.
Via instellingen.
1e apps : myproximus gedwongen stoppen
2e apps: myproximus geheugen wissen.
Nu moet ik opnieuw inloggen en dan werkt de app opnieuw.
Het is me nu wel opgevallen dat het niet voorzien is om uit te loggen van de app. Eenmaal ingelogd kan je niet meer uitloggen, zonder de methode die ik heb toegepast.
Ik had al vanalles geprobeerd:
-smartphone heropstarten
-app verwijderen
-herinstalleren na heropstarten.
Enzovoort.
Uiteindelijk toch nu nà nog een uur zoeken en denken toch opgelost.
Via instellingen.
1e apps : myproximus gedwongen stoppen
2e apps: myproximus geheugen wissen.
Nu moet ik opnieuw inloggen en dan werkt de app opnieuw.
Het is me nu wel opgevallen dat het niet voorzien is om uit te loggen van de app. Eenmaal ingelogd kan je niet meer uitloggen, zonder de methode die ik heb toegepast.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

