Skip to main content
Vraag

Overzetten van nummer van Orange naar Proximus...

  • April 11, 2019
  • 2 reacties
  • 479 Bekeken

Ik probeer van eind februari een nummer van Orange over te zetten op Proximus, maar dat schijnt niet te lukken. Ik heb hiervoor al tientallen keren gebeld. Er is een foutmelding en er wordt beloofd mij terug te bellen. Maar dat is nog nooit gebeurd. Ben al bij Orange geweest, ben al ten einde raad bij de Proximus shop geweest. Ik heb al een simkaart thuis. Het is mij al 10tallen keren beloofd dat het nu zeker binnen de 24 uur op gelost is. Geen resultaat.

Mijn dossier nummer is 38217505.

Ik weet niet waar ik terecht moet met dit probleem, bots iedere keer op de muur van de helpdesk. Iemand een suggestie?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • April 11, 2019
Louter ter info: hier kun je kijken bij welke operator je sim nog geregistreerd staat:
https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265

Mss ook interessant om weten:
>
https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/sim-kaart-niet-geactiveerd-44855#post609950

  • April 18, 2019
Hallo Vincent V
Heb je ondertussen al meer nieuws?
Kan ik nog met iets helpen?
Groetjes
Samantha