Skip to main content
Antwoord

Opnames niet te bekijken via proximus tv app

  • April 16, 2019
  • 3 reacties
  • 737 Bekeken

Ik heb voor mijn zoon enkele voetbalwedstrijden en nba wedstrijden opgenomen op de zenders 11. Deze zijn perfect te bekijken via de televisie, maar niet via zijn ipad op de app. Vorige week lukte het nog wel. Ze staan wel in de lijst “opgenomen” maar kunnen niet afgespeeld worden.

Beste antwoord door ThierryW

De zenders van wie de rechten voor de TV app niet actief staan, kunnen enkel via de decoder worden bekeken. Via de app komt er dan een melding "Dit programma is enkel beschikbaar op je decoder wegens gelimiteerde rechten".
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • April 17, 2019
Krijg je een bepaalde foutmelding? Heb je de ipad al eens herstart en of de TV app geherinstalleerd?

  • Auteur
  • Newbie
  • April 17, 2019
Ja, dat hebben we gedaan. Zonder succes.

Ik las ergens op een ander forum (in een bericht van 8 maanden geleden) dat je extra betaalzenders niet via de app kan opnemen? Klopt dat nog steeds?

Ik dacht dat het vorige week wel was gelukt, maar ben nu niet meer zeker of het wel via de app was dat we uiteindelijk naar de matchen hebben gekeken.

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • April 17, 2019
De zenders van wie de rechten voor de TV app niet actief staan, kunnen enkel via de decoder worden bekeken. Via de app komt er dan een melding "Dit programma is enkel beschikbaar op je decoder wegens gelimiteerde rechten".