Skip to main content
Antwoord

Discovery science niet meer ondertiteld

  • April 16, 2019
  • 7 reacties
  • 310 Bekeken

Discovery science is al enkele dagen niet meer ondertiteld.
Nog iemand met dit probleem?

Beste antwoord door ThierryW

Heb reeds feedback ontvangen. Bij deze is het probleem opgelost 😉
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • April 16, 2019
wat ik hier dikwijls lees v/d PX medewerkers is van eerst de bbox en dan de decoder eens te heropstarten, maar mss heb je dit al gedaan...

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 16, 2019
Gino,
De zenders waar ondertitels mogelijk zijn, zijn beschikbaar door op de zender zelf op OK te drukken.
Daar heb je de optie 'Ondertitels' en die kan je aan of uit zetten.

Grtjs,

Charlotte

Tien
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • April 16, 2019
Gino,
De zenders waar ondertitels mogelijk zijn, zijn beschikbaar door op de zender zelf op OK te drukken.
Daar heb je de optie 'Ondertitels' en die kan je aan of uit zetten.

Grtjs,

Charlotte


Dit is een probleem dat aan de zender ligt en Proximus dient door te geven aan Discovery. Het probleem van geen ondertitelingen is enkel voor Discovery Science (niet voor de zusterzenders van Discovery) en is een paar dagen bezig. Kan Proximus dit verder signaliseren?

Discovery Science is geen zender waar je via de OK-knop of teletekst ondertitelingen kan opzetten. Ook een herstart van een decoder of modem helpt niet in dit geval.

Mvg

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • April 17, 2019
Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst. Van zodra ik feedback heb laat ik jullie iets weten.

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • April 17, 2019
Heb reeds feedback ontvangen. Bij deze is het probleem opgelost 😉

meteoblue
Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • April 17, 2019
In ieder geval ik heb bij mij gewoon ondertitels op mijn V6. Het lijkt dan dat niet iedereen die problemen heeft?

Tien
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • April 17, 2019
Het is inderdaad vandaag terug in orde, waarvoor dank ThierryW! 😉

Mvg