Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Bij Office 2016 werkt outlook niet,kan geen mails ontvangen en ook niet sturen.Word ,Power point e.d. werkt wel perfect. Ook geen probleem met webmail.
Ik kreeg een promotionele e-mail van het adres "prime-service@skynet.be". Ik vermoed heel sterk dat dit spam is. Ik vind nergens een prosimus e-mail adres om dit bericht door te sturen, zodat ze het op echtheid kunnen controleren en eventueel maatregelen nemen om de spammers te laten ophouden. Dit is echter niet de enige spam die ik ontvang. Regelmatig (meermaals daags) komt er spam toe en dit altijd op mijn skynet-adres en nooit op enig ander. Wat kan ik doen om dit te laten ophouden. Naar welk Proximus e-mail adres kan ik die spam doorsturen? Bedankt en vriendelijke groeten, Michel
Ik ben van plan mijn binnenbekabeling te vervangen. Dit over een afstand van ongeveer 20 meter. Mijn vraag is welke kabel gebruikt men hier best voor? Graag wil ik een kwalitatieve kabel. Soms iemand een idee waar je degelijke kabel op rol kan aankopen?
Vandaag weer staaltje van programmeertechniek ondervonden: Opgenomen programma (familie), willen bekijken= gaat niet. Dan maar eens de keuze "langer bewaren" kiezen (in verleden al geholpen, en wat kan er allemaal?), en in plaats van langer bewaren te activeren, gewoon terug (annuleren keuze), om terug naar vorige stap te gaan. Ja dag jan, de stap terug, dat gaat, maar de opname is weg !!!, dus annuleren keuze in langer bewaren is eigenlijk WISSEN opname ???. Verder geen klagen..., geen ongewenste of ongeplande opnames meer sinds enkele dagen enkel de menus die nu tegenstribbelen, soms 2 x drukken op OK nodig voor er iets start. Bekeken opnames wissen, na OK staan ze er nog, en moet je terug de lijst vragen, dan zijn ze weg (Mirakeloplossing: decoder en modem resetten zeker ..., al gedaan hoor, blijft zelfde) Ik vermeld dit maar even (verwacht geen oplossing, of ook niet verdwenen opname terugzetten, want kon nog herbekeken worden)
Ja, ik heb alles gelezen over de hernummering van de zenders, maar wat Proximus op ons heeft geforceerd is helemaal niet wat ik wil. Ik heb zoveel tijd geïnvesteerd om de ideale volgorde te hebben, en het was alles voor niets. Nu staat er bijna niks waar ik het zou willen, en het zal uren weer duren om alles terug op de ideale plaats te krijgen. Waarom kan Proximus een Favorites functie niet hebben (zoals Orange)? Bij Orange kan je zelfs verschillende lijstjes maken. Daar had ik een kinder-vriendelijke lijstje waar mijn dochter kon zonder zorgen zappen, en een ander lijstje voor volwassenen. En daar was het ook veel gemakkelijker om de volgorde te wijzigen. Ik heb de overstap van Orange naar Proximus gedaan met de beloofde dat er alles hetzelfde of beter zal zijn, maar dag na dag zie ik dat het meestal "hetzelfde of slechter" is, met dit als laatste voorbeeld. Kan ik van Proximus hopen: - ofwel voor een optie om mijn ideale volgorde op te slaan, op een manier dat Proximus er
Halo allemaal Dit krijg ikals pop-up als ik op 2dehands.be aan het zoeken ben Ik word automatisch doorgestuurd naar een site eu.attractionsbransonmo.top Soms zijn het ook andere namen maar allemaal beginnen ze met eu. Onmogelijk hier van weg te raken, ik word er helemaal kierewiet van Iemand een idee wat dit is en vooral hoe ik dit weg krijg? Alvast bedankt voor de antwoorden Mvg Mark
Is het mogelijk om een bestelling die ik heb gedaan op mijn bizz-account te annuleren?
Beste, Elke keer ik mijn proximus tv app op iPhone of op de iPad wil openen sluit deze meteen weer af. App verwijderen en terug opzetten werkt niet. Via de site vind ik het niet om de opnames te bekijken Groetjes
Beste, Reeds verschillende keer contact opgenomen met klantendienst in verband met de afstandsbediening die niet meer naar behoren werkt. Ik werd doorverwezen naar een Proximus center. Ook daar konden ze mij niet helpen en werd ik opnieuw doorverwezen naar de klantendienst. Ik hoop dan ook dat hier een einde aan komt en snel een oplossing wordt gezocht.
Hey iedereen, Als ik fortnite aan het spelen ben gebeurt het de laatste tijd zeer regelmatig dat er hoge latency optreed. Mijn ping gaat soms van 30 naar 150 of zelfs 300. Ik heb dan ook packet loss. Soms gebeurt er zelfs een volledige freeze voor 1/2 minuten. Dit is uiteraard zeer storend als je midden in een game zit en als het dan ook nog zeer regelmatig gebeurt. Een reset van de modem heeft het probleem niet verholpen. Hopelijk kunnen jullie dit snel oplossen. Mvg
Beste 9juni gsm met abbo besteld nieuw nummer. Mail gsm nummer geactiveerd zou zijn 13juni nog geen simkaart gisteren moest ik dan id voor en achterkant doorsturen gedaan kan 5dagen duren maar op me vraag wat er dan gebeurd met simkaart niet ontvangen maar wel al geactiveerd zou zijn kreeg ik geen antw op via chat al 4 keer vraag gesteld niets van antwoord. Kan zo week betalen voor simkaart niet eens heb. Mvg Quinten
Het lukt me niet om berichten te verzenden via mijn gsm. Er staat dat ik bereik heb en mijn abonnement is betaald. Dit is de eerste keer in een jaar tijd dat dit gebeurd is. Er komt dan een melding verzenden mislukt. Wat moet ik doen?
* Kan iemand me zeggen waarom de privacy instellingen automatisch zijn aangepast? Een hele tijd geleden heb ik alles uitgevinkt qua personalisatie, overdracht aan andere onderdelen/ondernemingen van de proximus groep. Nu kijk ik daarnet nog eens naar de instellingen na het nieuws te hebben gehoord dat er een integratie komt met google assistent. Blijkt dat er (zonder dat ik opt-in heb gedaan) van alles aangevinkt staat bij 'personaliseer het type gebruikte gegevens'. Wtf? Dit is niet de eerste keer dat ik terug zaken moet uitvinken bij de privacy instellingen... * ander punt is dat de website (my proximus) niet bereikbaar is als bepaalde domeinen geblokkeerd zijn (vb tiqcdn.com). Het gebruik van de website is quasi verplicht wil je niet aan de telefoon hangen om iets na te vragen / wijzigen. Waarom dat externe data aggregator(s) gebruiken (en verplichten) om het 'my proximus' gedeelte te bezoeken? Daar is toch geen enkele goede reden voor te verzinnen?
Ik ben al jaren tevreden klant van Proximus, maar er is toch nog een ontbrekend produkt in het gamma, nl. de data only simkaart. Veel nieuwe auto's hebben tegenwoordig een ingebouwde modem waar je dan met een simkaart verbinding met het internet kan maken. Helaas voor de Proximus klanten is zo'n simkaart niet (meer) beschikbaar, niet als losstaand product, niet als uitbreiding bij een bestaand abo. Wat ook zou kunnen helpen in zo'n geval, is bv. de bundeling van gsm abo's met een bepaalde hoeveelheid data die dan gedeeld wordt over de simkaarten. Gaat Proximus hier iets aan doen, of gaat men klanten verplichten om andere providers op te zoeken? (bv. Orange biedt een extra data-simkaart aan bij een abo, Telenet bundelt de abo's met hun data, ...)
Hallo, Ik zou graag een 2e decoder willen installeren voor 2e tv. Vraag is, kan ik beide bedienen met RF afstandsbediening, of zal dit voor problemen zorgen? Dus bij veranderen post, wordt dit op beide decoders gedaan… Iemand een idee? thanks,
De serie Witse staat bij ons als serie geprogrammeerd maar nu zijn we plots de afleveringen van 9 mei t.e.m. 14 mei kwijt... We hebben in de instellingen het aantal opnames naar "alle" aangepast maar toch lijkt het alsof er telkens maar 20 opnames blijven staan. Heeft iemand hier een oplossing voor en kunnen de afleveringen terug geplaatst worden? Alvast bedankt!
Hallo, mijn werkgever wil mijn proximus abonnement overnemen. Momenteel staat er een Internet Maxi pack op mijn naam, en gedomicilieerd op mijn rekening. Hoe moet ik dit overzetten en welke gegevens zijn er nodig van mijn bedrijf? Moet ik zelf bij mijn bank gaan om de domiciliëring stop te zetten?
Je vraagt een technieker om vandaag langs te komen, je moet iemand vragen om in je huis te blijven want de kinderen moeten naar school, je zit aan de deur gekleusterd omdat de bel. Niet functioneerd van 10u tot 16u15 zit ik te wachten, wat gebeurd ik moet ook eens naar toilet, staan ze aan u deur , toilet gedaan en ribedebie , jullie afspraken zijn een ramp ! Uren zitten wachten voor niks! En dag kwijt om thuis te blijven ?
Na diverse telefoons zonder oplossing, wil ik duidelijkheid waar ik klachten kan formuleren.
10 dagen geleden heb ik een aanvraag ingediend bij zowel vorige provider (ORANGE) als Proximus om een overzet te doen naar Proximus. Mijn werkgever heeft een SIM kaart aangekocht met hetzelfde nummer en het nodige werd gedaan bij ORANGE, nl. mijn account/nummer daar op een pre-paid kaart zetten. Nu is er 4 dagen geleden gebeld geweest met de klantendienst en ze zeiden dat het 1 tot 3 dagen nog kan duren voor de overzet gebeurd is. Kan er aub gekeken worden om mijn nummer over te zetten, het is zeer belangrijk voor mijn werk dat ik bereikbaar ben en zeker voor dit weekend. Dit is nu toch te lang aan het duren. Alvast bedankt, Christophe
Beste ik wens een iphone te bestellen en deze te laten leveren maar volgens jullie gegevens komt mijn oud adres als afleveradres en niet het nieuwe waar ik nu bijna 1 jaar woon 😞 wat nu ?
Ik hoor bij de 10% proximusklanten die nog op adsl zitten, met ca. 1mbps snelheid. Dat is niet meer van deze tijd. In Nederland is door een aantal providers (KPN, T-mobile, Robin) een oplossing gevonden voor die gevallen waar snel internet niet leverbaar is: onbeperkt 4G voor thuis. Dat is een oplossing voor zowel de klant als de provider. "Onbeperkt" zijn dan data-limieten van 50 en 100GB per maand. Helaas opereren deze providers niet in België. Daarom wil ik dit dringend vragen/voorstellen aan Proximus. We zijn wachten op sneller internet echt beu, dus een spoedig antwoord zou zeer welkom zijn! https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis https://www.robinmobile.nl/ https://www.kpn.com/thuis/internet-buitengebied.htm
is het mogelijk om eens mijn factuur goed te bekijken het is nu al de 2 de keer dat ik 125 euro betaal en nog en factuur krijg achter na van 63.23 euro ik versta het niet meer
Hallo, Ik ben daarstraks voor mijn oma een nieuwe simkaart gaan halen omdat ze een nieuwe telefoon heeft, de man in de winkel zei dat de activering van de simkaart ongeveer 2uur ging duren. Ondertussen is er al een dag voorbij en is de simkaart nog steeds niet geactiveerd. Een idee hoelang dit kan duren?
Goedendag, ik heb mijn abbonoment bij Proximus opgezegd via een online formulier . Daarbij had ik perongeluk de verkeerde datum als opzeg datum gegeven ( 1week eeeder ) . Ik zag dat pas toen ik de bevestegingsmail kreeg. Heb gelijk contact via de CHAT gehad met 2verschillende medewerkers , die konden niks veranderen want het was nog niet in hun systeem. Volgende dag ( Hemelvaart ) was alles gesloten. Vrijdag weer contact gehad TELEFONISCH en ze zou dat in orde maken alleen zou het pas na het weekend goed komen. Zaterdag weer gebeld en gevraagd of ik extra zou moeten betalen Hiervoor ? NEE als antwoord gekregen . maandag weer gebeld en Weer zelfde antwoord en alles zou weer goed komen zei hij. Nu krijg ik opeens een factuur van “ WEDERINDIENSTREDING” . Nou hier ben ik dus echt niet van gediend !!!!!!!! Het is ook nog domiciliering. Ik verwacht dat jullie dit in orde brengen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.