Skip to main content

Verhuis / afspraak

  • June 12, 2019
  • 1 reactie
  • 208 Bekeken

Christophe cat
Je vraagt een technieker om vandaag langs te komen, je moet iemand vragen om in je huis te blijven want de kinderen moeten naar school, je zit aan de deur gekleusterd omdat de bel. Niet functioneerd van 10u tot 16u15 zit ik te wachten, wat gebeurd ik moet ook eens naar toilet, staan ze aan u deur , toilet gedaan en ribedebie , jullie afspraken zijn een ramp ! Uren zitten wachten voor niks! En dag kwijt om thuis te blijven ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

  • June 13, 2019
hoi Christophe
eerst en vooral in naam van Proximus mijn excuses voor het ongemak.
Normaal is het de bedoeling dat de technieker een half uur voor zijn aankomst, contact opneemt.
Maar dit is blijkbaar niet gebeurd. :(

Afspraken maken en opvolgen is helaas nooit gemakkelijk.
De techniekers krijgen een planning door, maar heel veel is afhankelijk van hoe de voorgaande afspraken verlopen.
Hierdoor kan de planning van de technieker volledig veranderen naarmate de dag vorderd.

heb je ondertussen al een nieuwe afspraak gekregen?