Skip to main content
Antwoord

Bestelling Bizz-club annuleren

  • May 31, 2019
  • 4 reacties
  • 199 Bekeken

Is het mogelijk om een bestelling die ik heb gedaan op mijn bizz-account te annuleren?

Beste antwoord door Anonymous

Hey C.G.
Het is gelukt om de bonnen te laten annuleren. ;)
Ik heb dan ook vandaag de punten teruggezet op jouw Bizz Club account.
Deze staan al ter jouwer beschikking.
Prettig weekend. 🙂
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • June 3, 2019
Hallo C.G.
Over welk soort bestelling gaat het?
Heb je een bestellingsnummer voor mij of kan je jouw gegevens aanvullen op jouw profiel hier op het forum?
Dan kan ik eens kijken.

  • Auteur
  • Newbie
  • June 10, 2019
Hallo
Ik heb mijn gegevens aangepast. Het was een bon van de H&M die ik besteld heb op 31 mei. Ik vind het bestelnummer wel niet terug.

  • June 12, 2019
Hey C.G.
bedankt voor de extra info. :)
Ik ga horen als we deze kunnen annuleren of niet.

  • Antwoord
  • June 14, 2019
Hey C.G.
Het is gelukt om de bonnen te laten annuleren. ;)
Ik heb dan ook vandaag de punten teruggezet op jouw Bizz Club account.
Deze staan al ter jouwer beschikking.
Prettig weekend. 🙂