Skip to main content
Vraag

Activering simkaart

  • June 12, 2019
  • 4 reacties
  • 257 Bekeken

Hallo,
Ik ben daarstraks voor mijn oma een nieuwe simkaart gaan halen omdat ze een nieuwe telefoon heeft, de man in de winkel zei dat de activering van de simkaart ongeveer 2uur ging duren. Ondertussen is er al een dag voorbij en is de simkaart nog steeds niet geactiveerd. Een idee hoelang dit kan duren?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • June 12, 2019
In afwachting van een eventuele reactie van Px medewerkers op dit forum vandaag of morgen: dit is niet normaal …. in principe is deze activering van een nieuwe sim voor een bestaand telefoonnr direct actief
hebt u de gsm reeds af- en opgezet?

  • Auteur
  • New user
  • June 12, 2019
Ja dit heb ik al een aantal keer gedaan maar zonder resultaat.

Martin
  • June 12, 2019
Ter info: ik heb dit nu al talrijke keren keren moeten doen en in de proximus shop waar ik altijd ga is dit ± ogenblikkelijk, zij kunnen dit ook natrekken en zien bv direct op het scherm dat de oud sim op non actief komt en ik steek de nieuwe sim in het toestel en een paar tellen later laten ben je weer aan het werk met de nieuwe sim, herstarten heb ik zelf nooit moeten doen.

  • June 13, 2019
Hey Tiffany
Kan je mij via een privébericht (klik hier) het gsmnummer en de simkaart nummer van je oma doorsturen?
Dan kijk ik eens. 🙂