Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Als ik online een abonnement aanvraag met een smartphone, wordt mijn vorige abonnement hiermee aangespast of is dit een extra abonnement dat ik neem dan?
De V5 decoder heeft kuren en de afstandsbediening werkt evenmin optimaal. Wat is de werkwijze om beide te kunnen vervangen. Telefonisch?...welk nummer? Of moet men eerst contact opnemen met de helpdesk (0800 22800) of via een Proximus winkel.
Als je Instagram kiest als favoriete app, is IGTV dan inbegrepen?
De laatste tijd vallen mijn internet en tv (weer) regelmatig uit. De modem geeft aan dat hij geen connectie heeft met het netwerk. Het is vaak maar een kwestie van minuten, maar het gebeurt zeer regelmatig. Ik heb reeds verschillende keren mijn modem heropgestart en zelfs een harde reset gedaan. Dit blijkt echter niet te werken. Op het moment dat de connectie weg is, valt zowel mijn internet als tv-connectie weg.
Beste Ik heb een hele tijd geleden eens site moeten voor een schooltaak. Deze zou ik nu graag verwijderd zien. Het gaat om deze site: http://users.skynet.be/fb146736/voeding Kunnen jullie dit in orde brengen aub? Vriendelijke groeten
Beste Jozef ( @proximus) bij deze wil ik je bedanken voor de hulp en geduld gisteren bij het uitzoeken van mijn facturatie problemen. Het was niet eenvoudig, je was erg proffesioneel ! dank voor het inspanningen! Wim
Goede avond, Sinds vandaag zijn wij Proximus-klant. Nu willen wij graag de Pickx-app aan de praat krijgen, maar dit lukt niet. Onze account zou niet gekoppeld zijn. Graag een oplossing hiervoor. Bedankt!
Hallo, Ik ben voor lange tijd aan het reizen in het buitenland. Ik dacht mijn Belgische sim kaart kwijt te zijn, dus vroeg ik mijn zus langs te gaan bij een lokale winkel om een nieuwe te halen zodat ik toch mijn nummer kan behouden voor wanneer ik terug in België ben en what's app opnieuw installeer. Dit is al een tijdje geleden. We proberen nu de nieuwe sim te installeren, maar dit geeft de foutmelding dat de sim kaart niet geactiveerd is. Is die intussen alweer vervallen? Als ik Proximus de info geef van de nieuwe sim, kan deze dan opnieuw geactiveerd worden? Ik heb volgende gegevens van de sim: EAN , SSN , nog een ander nummer op de kaart en pin, pin2, puk en puk2. Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen zodat ik alsnog mijn nummer kan behouden. Alvast bedankt voor de snelle hulp!
My Proximus - Producten - Public Wi-Fi - Uw persoonlijke wifi-hotspot: Sinds enige tijd krijg ik volgende boodschap : Wegens technische problemen is de status van uw modem momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak. Herstart/reset modem brengt geen verandering. Ik heb dit op di 23/7 bij toeval vastgesteld en tot op vandaag krijg ik deze boodschap. Graag even checken.
Ben opeens van 60mbps naar 40 mbps download en van 5ms ping naar 25 ms ping en van 9.5 upload naar 5 - 6 upload. Is er iets met jullie systemen aan de hand en heb ik weldra terug de gewoonlijke snelheid ?
Ik vind het lijnnummer niet gezien online factuur niet beschikbaar is
pay en go omzetten naar abonnement promo 6 maand aan 1 euro Hoe kan ik hier van genieten als ik geen kredietkaart heb?
Opsplitsen van 1 naar 2 klantennummers. Waarbij oud adres alle voordelen behouden zouden worden... klopt niets van
vaste telefoon werkt niet
Beste, al meer dan 20 jaar trouwe klant. braafjes punten opgespaard... nu ik vernomen heb dat de punten tot november kunnen ingeruild worden en ik op zoek ben gegaan naar het aantal punten en een catalogus... blijkt dat elk spoor van mijn punten zijn uitgewist??? Ik heb geen gespaarde punten??? Saldo 0 wist een medewerker van Proximus via de telefoon mij te vertellen ??? toen ik hem wist te vertellen dat er op een factuur van maart 2017 wel degelijk punten vermeld staan gaf hij mij de raad om nog even te wachten want hij vermoedde dat deze punten weldra ergens zouden teruggeven worden aangezien ik niet de enige klant ben met hetzelfde verhaal??? ik begin stilaan te vermoeden dat de spaarpunten gewoon niet meer bestaan van zoveel duizenden klanten alsook de weg om deze op te vragen alsook de catalogus. ik zal hierover verdere info vragen bij testaankoop ... indien jullie een zinnig antwoordt EN oplossing kunnen bieden dan hoor ik het graag. Mvg
Al geruime tijd ben ik verplicht om via webmail de map "spam" te raadplegen. Mijn mailprogramma op mijn PC heeft die map niet... Gewoon omdat ik regelmatig belangrijke mails mis (bestellingen, afspraken en andere belangrijke berichten). Echte spam wordt doorgelaten en andere (belangrijke) mails worden geblokkeerd! Door wie werd dit filter geprogrammeerd? Ik wil een hartig woordje wisselen met die persoon. Of wil Proximus ons allen verplichten webmail te gebruiken? Foei, Proximus!
Al meer dan een jaar kan ik mijn verbruik niet meer opvolgen, niet via internet en niet via de app. Lang geleden voor gebeld moest ik de app herinstalleren, zonder resultaat. Vorig weekend gebeld en er zou niets verouderd zijn, maar een probleem zijn bij proximus, er is een ticker gemaakt en kan tot 10 dagen duren Soms heb ik de indruk dat men het zelf niet weet wat het probleem is en hoe op te lossen, voor de klanten is dit wel balen!!
Kan Proximus een steekhoudende verklaring geven waarom niet enkel de prijs va het abonnement van 15€ naar 16€ gegaan is, maar tevens deze maande de maandelijkse korting van 5€ naar 3€ verlaagd wordt??? Ik heb 3 GSM's in het gezin en dit betekent dus dat ik per GSM 4€ meer betaal --> Proximus verdient dus zonder ook maar iets meer te bieden voor ons zomaar eventjes 12€ extra! Heb al gebeld met de klantenservice, vriendelijke juffrouw, maar kan "helaas" niets voor u doen... Maar u kan wel het minimus abonnement nemen, dan betaalt u minder. Op mijn vraag om even te herbereken wat de maandelijkse factuur zou bedragen als ik op dat voorstel zou ingaan, kwam de juffrouw uit op een hoger bedrag! Nee dank u dus! Ik ben al jarenlang trouwe Proximusklant. Toen ik ook digitale TV nam, werd door de Proximusmedewerker aangeraden ook mijn 3 GSM abonnementen van Mobistar (waar ik al sinds 1998 klant was!) naar Proximus over te zetten en te linken aan het pack. Er wed mij het smart +15 abonnement
Wie van de forumlezers kan/wil mij nog aan 312 premium punten helpen door deze naar mijn lidnummer over te zetten aub. Ik wil mijn punten inruilen voor een pay & go ticket en kom net dit aantal tekort. Dus wie met een overschotje aan punten zit en er niet weet wat met gedaan, dan zijn deze bij mij nog welkom. Mijn lidnummer deel ik dan later mee. Ik hoop op een gunstige reactie en alvast bedankt aan de gulle gevers. 😘
Naast mijn emailadres ...@skynet.be beschik ik ook nog adressen "...@belgacom.net" en "...proximus.be". Via MyProximus kan ik de gekoppelde aliassen van "@skynet.be" perfect beheren. Vroeger stonden die andere ook vermeld in MyProximus maar zijn deze verdwenen zodat ik de gekoppelde aliassen niet kan verwijderen of wijzigen. Via webmail zie ik de gekoppelde aliassen wel staan, maar vind ik geen link terug om hier wijzigen aan te brengen. Vraag: hoe los ik dit op ? Op welke wijze kan ik bepaalde aliassen verwijderen en vervangen door andere ? Iemand 'n oplossing ? Met vriendelijke groeten
Hallo, ik had vandaag een film gehuurd, deze kon ik niet afspelen, bleef hangen aan het begin. Had erna nog eens geprobeerd een andere te huren en heb juist hetzelfde probleem. Wij hebben 2 decoders en op de ene speelt de film wel af, beide v5 compact decoders. Heb bbox al eens gereset maar zonder resultaat. Waar kan die probleem aan liggen?
pickx wat kan hier het probleem zijn , kan niet inloggen
Hulp plotseling krijg ik melding dat ik geen abonnement heb
Ik heb online een verhuis geregeld via myproximus af te sluiten op oud adres 9 augustus 2019 en op nieuw adres op 9 augustus 2019.. gisteren gebeld geweest door het vast nummer 03 755 5* ** of het reeds mogelijk was om de buitenwerken al te verrichten op nieuw adres vandaag 1 augustus 2019 geen probleem technicus is geweest buitenwerken gedaan niks binnen gedaan .. mijn diensten zijn vandaag gedeactiveerd op oud adres en geactiveerd op nieuw adres terwijl ik daar uitdrukkelijk niet om gevraagd heb daar ik pas verhuis 9 augustus... de klantendienst van proximus gebeld sinds 18u deze avond tot 20u van kastje naar muurtje gestuurd er zou een technicus langs komen niemand gezien ... proximus je bent bedankt voor jullie Foute communicatie!!!! Ik heb online een verhuis geregeld via myproximus af te sluiten op oud adres 9 augustus 2019 en op nieuw adres op 9 augustus 2019.. gisteren gebeld geweest door het vast nummer 03 755 5* ** of het reeds mogelijk was om de buitenwerken al te verrichten
Op het forum hadden jullie al gezet dat proximus premium club na 1 augustus terug beschikbaar zou zijn, maar dit is nog steeds niet het geval. Wanneer komt proximus premium club wel terug beschikbaar?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.