Skip to main content
Antwoord

Proximus internet en TV valt uit

  • August 8, 2019
  • 4 reacties
  • 438 Bekeken

De laatste tijd vallen mijn internet en tv (weer) regelmatig uit. De modem geeft aan dat hij geen connectie heeft met het netwerk. Het is vaak maar een kwestie van minuten, maar het gebeurt zeer regelmatig.

Ik heb reeds verschillende keren mijn modem heropgestart en zelfs een harde reset gedaan. Dit blijkt echter niet te werken. Op het moment dat de connectie weg is, valt zowel mijn internet als tv-connectie weg.

Beste antwoord door SamuelD

De laatste tijd vallen mijn internet en tv (weer) regelmatig uit. De modem geeft aan dat hij geen connectie heeft met het netwerk. Het is vaak maar een kwestie van minuten, maar het gebeurt zeer regelmatig.

Ik heb reeds verschillende keren mijn modem heropgestart en zelfs een harde reset gedaan. Dit blijkt echter niet te werken. Op het moment dat de connectie weg is, valt zowel mijn internet als tv-connectie weg.


Ik zie inderdaad regelmatig onderbrekingen op je lijn, om dit te verhelpen zal er een technicus ter plaatse dienen te komen. Stuur gerust enkele datums wanneer dit voor je kan passen, dan maak ik voor je een afspraak.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • August 9, 2019
De laatste tijd vallen mijn internet en tv (weer) regelmatig uit. De modem geeft aan dat hij geen connectie heeft met het netwerk. Het is vaak maar een kwestie van minuten, maar het gebeurt zeer regelmatig.

Ik heb reeds verschillende keren mijn modem heropgestart en zelfs een harde reset gedaan. Dit blijkt echter niet te werken. Op het moment dat de connectie weg is, valt zowel mijn internet als tv-connectie weg.


Ik zie inderdaad regelmatig onderbrekingen op je lijn, om dit te verhelpen zal er een technicus ter plaatse dienen te komen. Stuur gerust enkele datums wanneer dit voor je kan passen, dan maak ik voor je een afspraak.

  • Auteur
  • Newbie
  • August 9, 2019
Ik ben al blij dat het probleem zichtbaar is bij jullie. Ik vind het wel jammer dat we zelf geen lijntest meer kunnen uitvoeren. Mits ik op voorhand weet wanneer de technicus langskomt, kan ik me vrijmaken op 13/08, 14/08, 19/08 of 20/08.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 9, 2019
Ik ben al blij dat het probleem zichtbaar is bij jullie. Ik vind het wel jammer dat we zelf geen lijntest meer kunnen uitvoeren. Mits ik op voorhand weet wanneer de technicus langskomt, kan ik me vrijmaken op 13/08, 14/08, 19/08 of 20/08.

Ik heb een afspraak gemaakt, 13/08 tussen 8 en 12u zal er een technicus ter plaatse komen.

  • Auteur
  • Newbie
  • August 9, 2019
Perfect!

Bedankt voor de hulp!