Skip to main content
Vraag

haperende decoder (V5) + afstansbediening

  • August 9, 2019
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
De V5 decoder heeft kuren en de afstandsbediening werkt evenmin optimaal.
Wat is de werkwijze om beide te kunnen vervangen.
Telefonisch?...welk nummer?
Of moet men eerst contact opnemen met de helpdesk (0800 22800) of via een Proximus winkel.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • August 9, 2019
heb je de bbox / decoder / afstandsbediening al eens een reset gegeven.
PS: Je kunt ook altijd een gratis happy house technieker voor een analyse en deze kun je zelf aanvragen via deze link > klik hier

MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • August 9, 2019
Alles werd reeds gereset op aanraden van de helpdesk enkele weken terug.
Was tijdelijk beter, maar dezelfde problemen duiken terug op.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • August 9, 2019
Welke problemen ondervind je juist ?
Is alles enkele weken geleden gewoon herstart (stroom onderbroken), of toch al gerest volgens de procedure die Martin hierboven doorstuurde ?
Voor de afstandsbediening eventueel de batterijen eens nakijken/vervangen. .
Als dat allemaal niet helpt kan je inderdaad een afspraak regelen volgens die link hierboven.