Skip to main content
Vraag

volledig overzicht, historiek en juiste prijs

  • August 6, 2019
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Opsplitsen van 1 naar 2 klantennummers. Waarbij oud adres alle voordelen behouden zouden worden... klopt niets van
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 6, 2019
Dag Sven.persoone, je vraag is me niet helemaal duidelijk. Kun je het oude klantnummer en het nieuwe even aanvullen op je profiel? Grt, Heidi

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 8, 2019
Dag Sven,
Ik zie dat jij eind mei een nieuwe aansluiting hebt aangevraagd in Mortsel.
Begin juli is er een overname gebeurd van de aansluiting in Nijlen.
Bedoel je de Affinity korting?
Groetjes,
Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 8, 2019
Alles opgelost. Dank.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 8, 2019
Dank u voor de info, Sven! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, mag je ons hiervoor altijd contacteren. Alvast een prettige dag verder en fijn weekend! Groetjes, Antonella