Ik heb online een verhuis geregeld via myproximus af te sluiten op oud adres 9 augustus 2019 en op nieuw adres op 9 augustus 2019.. gisteren gebeld geweest door het vast nummer 03 755 5* ** of het reeds mogelijk was om de buitenwerken al te verrichten op nieuw adres vandaag 1 augustus 2019 geen probleem technicus is geweest buitenwerken gedaan niks binnen gedaan .. mijn diensten zijn vandaag gedeactiveerd op oud adres en geactiveerd op nieuw adres terwijl ik daar uitdrukkelijk niet om gevraagd heb daar ik pas verhuis 9 augustus... de klantendienst van proximus gebeld sinds 18u deze avond tot 20u van kastje naar muurtje gestuurd er zou een technicus langs komen niemand gezien ... proximus je bent bedankt voor jullie Foute communicatie!!!!
Ik heb online een verhuis geregeld via myproximus af te sluiten op oud adres 9 augustus 2019 en op nieuw adres op 9 augustus 2019.. gisteren gebeld geweest door het vast nummer 03 755 5* ** of het reeds mogelijk was om de buitenwerken al te verrichten op nieuw adres vandaag 1 augustus 2019 geen probleem technicus is geweest buitenwerken gedaan niks binnen gedaan .. mijn diensten zijn vandaag gedeactiveerd op oud adres en geactiveerd op nieuw adres terwijl ik daar uitdrukkelijk niet om gevraagd heb daar ik pas verhuis 9 augustus... de klantendienst van proximus gebeld sinds 18u deze avond tot 20u van kastje naar muurtje gestuurd er zou een technicus langs komen niemand gezien ... proximus je bent bedankt voor jullie Foute communicatie!!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
