Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Het is weer zover: mijn wachtwoord wordt niet aanvaard (wrong username or Password) telkens wanneer ik wil inloggen op mijn webmails. 1. Ik durf geen nieuw wachtwoord meer instellen op my proximus, mijn emals lezen. Heb dit al eens gedaan, en dat liep duidelijk 10 x in het honderd. 2. Een medewerker van proximus heeft dat toen gedaan, dat is gelukt maar nu is het weer onbereikbaar. Ik geef wel degelijk het juiste wachtwoord in hoor! 3. Ik kom nu terecht op proximuspickx.be: maar ook hier: als ik het wachtwoord ingeef is het weer "wrong". 4. Het wachtwoord voor emails lezen, is hetzelfde wachtwoord, waarmee ik inlog op MyProximus. Ik dacht dat dat geen bezwaar is? (Althans dat heeft gewerkt) 5. Mails op mijn proximus adres (...@skynet.be) komen wel terecht in Outlook 2010. Ik kan echter de mails niet lezen op proximus webmail. (verkeerd wachtwoord). 6. als ik een nieuw wachtwoord ingeef op proximus mail (met mijn emails lezen), rechts in het venster;: emails aanpassen, kan ik mij
Ik ben sinds gisterenmiddag overgeschakeld naar Proximus maar dit is nog altijd niet actief, ook na herhaaldelijk aan en uitzetten. Hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost worden?
Ik heb vandaag een nieuwe gsm gekocht met simkaart rond 17u30 de mijne laten liggen op trein maar nu is mijn simkaart nog niet geactiveerd wie kan me helpen
Ik heb vrijdag online een nieuw toestel gekocht met nieuw nummer erbij (Ik ben reeds klant en heb al een nummer bij proximus). Bij de afrekening stond erbij keuze van levering, thuislevering. Deze heb ik dan ook gekozen omdat die dan op zaterdag tussen 8u en 17u zou geleverd worden. tot mijn grote verbazing had ik om 15u nog steeds niks van mail ontvangen zoals proximus had gezegd. Dus bel ik om te zien of dit normaal is en krijg ik iemand aan de lijn die kort weg zij dat het pakje bij Bpost ligt en zij mij een mail sturen en ik dus maar naar hun moet bellen. Ik bel naar Bpost, en daar word ik zeer vriendelijk geholpen en zegt die persoon mij heb je een barcode van proximus gekregen????? Nee jullie zouden mij een mail sturen, waarop die persoon mij vriendelijk zegt dit doen wij nooit dit is aan proximus om naar de klant een barcode te sturen om zo te kunnen zien om hoe laat het pakje bij jou is. Via de mail die ik ontvangen heb van bevestiging ga ik dan toch nog maar eens kijken en daa
Beste, Ik ben overgeschakeld van scarlet naar proximus. Ik moest wachten tot mijn simkaart van scarlet niet meer werkte voor ik mijn proximus kaart in gaf. Dit heb ik gedaan maar nu kan ik helemaal geen smsen versturen of 4g gebruiken. Smsen ontvangen en bellen gaat wel. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.
Ik krijg dagelijk phishing mails uit Afrika. Via filters houd ik ze wel tegen en diegene die er door komen zijn zo slecht gemaakt dat ze duidelijk vals zijn, maar navraag leerde me dat ik eigenlijk best van mailadres verander. Ik kan natuurlijk overstappen naar b.v. Outlook of Gmail, maar ik vroeg me af ik ook niet kan overstappen naar @proximus.
Ik ben niet echt onder de indruk van Pickx. TVoveral werkte wel. Nu kan ik inloggen, maar wanneer ik een zender aanklik dan krijg ik enkel het logo. En de intussen mij licht irriterende "oeps! er ging iets mis". Dit is al een week bezig en de IT'ers slagen er niet in om dit op te lossen? Proximus mag toch ondanks haar "lage tarieven" een iets betere service bieden.
@ Px Vandaag 21/08/19 m.b.t. aanrekening 69**… **240 van 20/08/19 2 e-mails ontvangen 1tje om 07h54 en 1tje om 21h53 Getwijfeld tussen optie "praatbarak" en "facturatie", maar deze laatste geopteerd... Vemits het 1 en dezelfde aanrekening betreft vermoed ik met quasi zekerheid dat ze uiteindelijk slechts 1maal ten gepaste tijde in rekening zal worden gebracht Px e-mail probleemtjes? Gr.
Ik heb een tweede decoder V4 en als ik van zender verander, komt er geen beeld. DE enige manier om toch een beeld te krijgen is om SOPT / START van de uitzending te selecteren, dan gaat het meestal wel. Met mijn andere decoder heb ik dit probleem niet. Ik heb de decoder meerdere keren herstart en er is blijkbaar ook geen reset mogelijkheid. Kan ik deze inruilen in de Proximus shop ??
Sinds enige tijd stel ik vast dat op een aantal mailboxen heel wat mails naar de spam folder verzet worden. Helaas zitten hier ook facturen en dergelijke tussen. (Wel te verstaan geen facturen van proximus, die volgen wel de juiste weg!!!!) Bij navraag bij proximus werd gesteld dat de junk folder kon worden verzet naar de inbox, maar dit blijkt niet te werken. Althans niet voor langere periode. Ik zou graag zelf beslissen hoe die spam/junk filter werkt. Mensen bij proximus beweren dat dit niet kan aangepast worden. Op mijn vraag om mij hierover terug te bellen kreeg ik na 2 dagen nog steeds niemand aan de lijn. Bedankt proximus voor uw goede support!🙄🙄
Proficiat aan Martin & M_016, onze 'forum experten'! Voor hun bijdragen op het forum hebben zij gewonnen: Martin: €15 aan Premium Points 🎁 M_016: heeft nog geen cadeau gekozen Zij zijn onze experten voor het kwartaal! Bedankt voor de hulp die zij andere gebruikers op het forum bieden. 🎆 Ons 'Expert'-programma is officieel van start gegaan.... 🎆 Vanaf dit jaar heeft Proximus beslist om de drie meest actieve gebruikers op het forum te belonen. (we hebben het voorlopig op 2 gehouden) Elke drie maanden bieden wij een kleine beloning aan gebruikers die: De meeste antwoorden heeft gegeven De meeste likes heeft ontvangen De meest kwalitatieve antwoorden heeft Een kleine beloning wordt gegeven aan de beste forumgebruikers van het kwartaal. Aan het einde van het jaar zullen we de 3 beste forumgebruikers van het afgelopen jaar belonen. Criteria 1 en 2 zijn objectieve criteria. Criterium 3 zal worden geselecteerd op basis van de adviezen van Community Managers, Moderators
Orderbevestiging: R4WEBSHOP005277467 preorder besteld voor vandaag en telefon is zelf niet verzonden, wanner zullen jullie hem bezorgen?
Beste Proximus, ik een ontevreden klant en heb vandaag al 2 keer moeten bellen voor mijn herziening fact waar ik mijn affinity maar tot 19 augustus heb geactiveerd gekregen. Kunnen jullie de mansen die jullie calls overnemen na 18u eens goed opleiden omdat ik vandaag 13 augustus heb gebeld en mijn affinity is aangepast naar onbepaalde duur. Ik moest er al de voorbije 2 jaar voor bellen om het te verlengen. De dame die ik de 2 de keer aan de lijn heb gehad zij heel droog dat mij affinity korting vorig jaar geactiveerd is geweest op 20 augustus. Ik ben enorm teleurgesteld in jullie diensten sinds jullie het hebben uitbesteed. Ik vrees dat jullie mij kwijt zijn en ook ga polsen bij de concurrentie. Alvast dank voor jullie reactie
Beste, Eergisteren ben ik naar de "Proximus" winkel gegaan met de uitleg dat ik mijn gsm tijdens het kayakken verloren ben waardoor ik dus een nieuwe gsm en simkaart nodig had. Ze hebben me goed geholpen dacht ik in eerste instantie. Nieuwe gsm en nieuwe simkaart waarmee ik binnen de 2 uur terug actief/bereikbaar ging zijn... Nu zijn we 2 dagen later en kan ik alleen noodnummers bellen,... Wat doe ik? Groeten, Gefrustreerde klant
Hallo, Ik had graag mijn abonnementsformule aangepast en heb voor mezelf reeds uitgezocht welke formule ik graag zou willen. Wanneer ik naar de klantendienst bel zegt men mij dat de combinatie die ik wil onmogelijk is... Ter verduidelijking : Ik wil af van mijn Tuttimus en overschakelen naar het pack 'Internet Start + Telephony + TV' aangevuld met 1 mobile 10 abonnement. Enig idee iemand waarom me deze switch niet wordt toegestaan? Alvast bedankt. Grts. Greta
Eind mei heb ik een bestelling gedaan van een MCE waarbij een technieker deze gratis kwam installeren op maandag 3 juni. Ik ben de hele thuis gebleven en geen technieker te zien. Bij bellen naar de klantendienst vonden ze geen enkel bewijs dat ik een technieker aangevraagd had, noch een datum. Indien de technieker toch moest langskomen om te installeren gingen erkosten aangerekend worden. Ik heb het dan zelf proberen te installeren, maar omdat onze modem al helemaal vol zit met andere kabels en ik niet weet welke ik wel of niet mag loskoppelen, werkt de MCE dus niet. Dan nogmaals gebeld naar de klantendienst die me laconiek meldde dat techniekers NOOIT gratis langskwamen, "wat een ridicuul idee mevrouw". Nochtans staat er duidelijk op mijn bestelbon: installatie door technieker "gratis". Dan maar rechtstreeks gebeld naar de technische dienst, waar ze mij tenminste niet uitlachen: die gingen het uitzoeken en terugbellen. Ondertussen ben ik aan het werk en kan ik geen minuten aan de te
Beste PROXIMUS, Wij constateren dat onze mailbox bijna elke week wordt geblokkeerd !!. Wij krijgen geen enkele boodschap , niet per mail niet per telefoon, gewoon schandalig. Ik heb reeds een paar maal de moed gehad om te bellen naar jullie service om deze opnieuw te deblokkeren. Dir verloopt doorgaans goed , maar ik ben hetgrondig beu om dit elke week te doen. Het probleem betreft hacking van de skynet servers, wij kunnen helaas niets meer doen aan onze kant. Onze apparatuur is clean (bitdefender), onze Apple hardware is bewaakt en daarenboven hebben wij ook accounts op GMAIL gesynchroniseerd met dezelfde apparatuur en AppleMail, waar wij geen enkel probleem ondervinden. We merken ook op dat dit probleem niet alleen bij ons voorkomt. Daarenboven is GMAIL gratis !!! en voor de SKYNET accounts dienen we te betalen , onrechtstreeks via ons Pakket. Ik wens een zeer duidelijke actie van PROXIMUS om deze problemen te verhelpen. Dit kan zo niet verder. Helaas worden onze e-mails in versc
In ons huis hebben we een plc- wifi extender (4 lampjes) verbinding voor internet en tv boven en een wifi bridge voor de televisie beneden. Dit werkte tot voor kort vrij goed maar nu gaf de PLC beneden een rood lampje en boven geen wifi meer (enkel zeer slecht signaal van beneden) Heb geprobeerd om beide te resetten maar om de een of andere reden krijg ik het lampje met huisje niet brandend en blijft PLC rood knipperen. Als ik op dat moment op knopje klonen duw maakt hij wel verbinding maar dan neemt hij de login van PLC niet over. Ik krijg dan een WLAN verbinding waar ik paswoord en gebruikersnaam moet ingeven. Hoe los ik dit op?
Beste, Kunt u volgende voor mij verduidelijken. In de "MyProximus" App kan ik terugvinden dat ik 60 € extra zou verbruikt hebben onder surf limiet globaal roaming. Hoe komt dit? Ik vermoed dat het hiermee te maken heeft: Afgelopen weekend ben ik met een cruiseschip van Amsterdam naar Engeland geweest. Echter had ik geen ontvangst en dus ook geen internet geheel de periode op het schip, alsook in Engeland, wat erg vervelend was! Het is dan ook sterk overdreven om hier 60 € voor aan te rekenen, voor een dienst die niet eens deftig heeft gewerkt. Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Moest ik nog internet gehad hebben in het buitenland, zou ik nog zeggen van ja ok dit kan. Maar gewoon geen internet mogelijkheid maar wel 60 € aanrekenen … Daar ga ik natuurlijk niet voor betalen. Hoe kan dit opgelost worden? Verder merk ik op dat ik een Bizz Mobile XL Unlimited abonnement heb. Echter blijkt dit abonnement niet zo ongelimiteerd zijn, zijnde 25 GB. Dit is mij nooit gecommuniceerd ti
Beste, Sinds het weekend weigert mijn 4G alle diensten. Ik heb al diverse dingen geprobeerd waaronder : Mijn toestel al eens uit/aan gezet. Via de Proximus site alle instellingen gecontroleerd en opnieuw ingegeven. Netwerkinstellingen gereset Toestel gereset naar fabrieksinstellingen Maar niets helpt. Zolang ik mijn netwerk op e (edge) heb staan kan ik gebruik maken van mail,whatsapp,... maar zodra ik mijn instelling omzet naar 4g gebeurt er helemaal niets.. Mails worden niet verzonden,whatsapp verzond/ontvangt niets,internet geeft aan dat er geen verbinding is,... Graag had ik hier een oplossing voor gehad want dit is alles behalve aangenaam. Mvg
Ik heb een vast toestel dat ik sinds enkel maanden niet meer gebruik. Elke maand betaal ik meer dan 2 € huur hiervoor. Ik zou dit willen stopzetten. Wat moet ik daarvoor doen?
Ik vraag mij af wanner zal ik mijn bestelling binnen krijgen, kunnen jullie nooit preorder op tijd leveren? Dat is al tweede keer dat mijn preorder loopt in vertraging....
Ons emailadres is een “belgacom.net”-adres. Als er mails binnenkomen, kunnen we ze op de verschillende apparaten zien : iPhone, iPad, vaste computer, willekeurige computer via webmail. Onze eigen PC thuis is een iMac. Hierop lezen we de mails via het programma “Mail” van Apple. De inkomende mails kunnen we lezen, en die worden op dat moment ook effectief op de harde schijf gezet. Dit is praktisch (bewaren van de geschiedenis). De mails worden niet gewist bij het downloaden. De uitgaande mails vinden we echter niet allemaal op terug op onze eigen PC. De uitgaande mails die verstuurd werden via de PC staan bij “verstuurd”, dus dat is OK. Als we echter mails versturen via de webmail of via de iPhone of iPad (via de app van Proximus Mail), komen die niet op onze PC. Ze worden dus niet gesynchroniseerd/bewaard op de harde schijf. Hoe kunnen we dit verkrijgen? Wat moeten we aan de instellingen aanpassen hiervoor? Alvast bedankt voor jullie antwoord,
Ik ben sinds gisteren nieuwe klant en vandaag werkt men tv niet. Ik moet terug mijn lijnnummer ingeven. Ik kan die niet terug vinden omdat ik nog geen factuur ontvangen heb en op myproximus sta er nog niets op van men nieuwe producten dus kan ik die daar ook niet terug vinden. Kunnen jullie mij helpen? Want gisteren ging alles nog perfect
ik heb meerdere pogingen al ondernomen om de app Pickx te laten werken maar tevergeefs.. ik heb al meermaals contact gehad met de klantendienst om dit op te lossen. ik ben sinds kort tuttimus klant. Graag hulp. Noel
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.