Skip to main content
Antwoord

Opzeggen huur vast toestel

  • December 20, 2016
  • 13 reacties
  • 1912 Bekeken

Ik heb een vast toestel dat ik sinds enkel maanden niet meer gebruik.
Elke maand betaal ik meer dan 2 € huur hiervoor.
Ik zou dit willen stopzetten. Wat moet ik daarvoor doen?

Beste antwoord door KoenN

Dag Trees,

Ik kon nergens een aanvraag voor opzegging terugvinden maar ik heb dit meteen in orde gebracht.
Je zal op de volgende factuur een rechtzetting krijgen voor de periode van 17/01 tem 31/01/2018

Met vriendelijke groeten

Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • December 20, 2016
Toestel afgeven in een Proximus winkel

je krijgt een bewijs van ontvangst en vanaf datum afgifte moet je niet meer betalen

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 21, 2016
Hallo everslegers,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Op 17 december laatst via de website het opzegformulier ingevuld. Ik kreeg een email die de stopzetting contract vast telefoontoestel bevestigd.
Op mijn factuur die ik nu ontving staat echter opnieuw de prijs voor het vaste toestel voor de periode 1 jan-31 jan.
Werd de stopzegging niet aanvaard?

Trees

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • January 15, 2018
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cease_fix_rental/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html?v1=shorturl&v6=telefoonverhuur

Als je dit correct hebt ingevuld en je ziet nu toch een aanrekening kan je online een email zenden.

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html

Of Verstuur privébericht naar Het Proximus Team ( icoontje proximus op dit forum bij alle gebruikers of gewoon pb zenden naar medewerker van Forum hier - zie icoontjes met gebruikers online )

Of gewoon inbellen...

Martin
  • January 15, 2018
PS: komt hierop neer :
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 17, 2018
Dag Trees,

Ik kon nergens een aanvraag voor opzegging terugvinden maar ik heb dit meteen in orde gebracht.
Je zal op de volgende factuur een rechtzetting krijgen voor de periode van 17/01 tem 31/01/2018

Met vriendelijke groeten

Koen

  • Newbie
  • August 20, 2019
Hallo,

Hoe kunnen we de huur opzeggen voor een vast toestel (U89) dat al lang is afgeschreven?

Martin
  • August 20, 2019
Ter info: Straks als de Proximus medewerkers je bericht doornemen kunnen ze dit voor je regelen.

NB: In principe zou je het ook kunnen door zelf een opzegformulier in te vullen: > klik hier

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • August 20, 2019
Misschien best veiligheidshalve het antwoord van een Px-medewerker op dit publieke forum afwachten
Ik vermoed dat u dit U89 MIP toestel zelfs gewoon zult kunnen houden (= niet meer in te leveren,vermits pensioengerechtigd vermoedelijk)
http://kartapuces.blogspot.com/2011/02/belgique-rtt-belgacom.html

Martin
  • August 20, 2019
Wie weet gaat dit nog naar één of ander museum ☺️
louter ter bijkomende info:
Zelfs via een opzegformulier krijg je naderhand wel een bericht indien je het moet terugsturen of mag behouden.
En als je de reactie van iemand van Proximus hier afwachten zullen ze ook wel melden wat je met dat toestel moet doen.

In ieder geval worden er geen vaste toestellen meer verhuurd en als nieuw verkopen dat zullen ze nu ook weer niet 😉
(de bbox2 moet je tenslotte ook niet meer terugsturen)

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 21, 2019
Dag Wernerb, als je het klantnummer in kwestie invult op je profiel, doen wij het nodige. Het toestel moet inderdaad niet terug ingeleverd worden. Grt, Heidi

  • Newbie
  • August 21, 2019
Dag Wernerb, als je het klantnummer in kwestie invult op je profiel, doen wij het nodige. Het toestel moet inderdaad niet terug ingeleverd worden. Grt, Heidi

Hallo Heidi,

Ik heb het klantnummer in mijn profiel gezet.

Mvg,

Werner

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 22, 2019
Ik heb een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog contacteren ivm de oplossing.
Mvg, Koen