Skip to main content
Antwoord

app pickx

  • August 21, 2019
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

ik heb meerdere pogingen al ondernomen om de app Pickx te laten werken maar tevergeefs..

ik heb al meermaals contact gehad met de klantendienst om dit op te lossen.

ik ben sinds kort tuttimus klant.

Graag hulp.

Noel

Beste antwoord door GeertC

Hallo

Je mag aan je profiel je klantnummer toevoegen aub, dan kijken we je account eens na.

Groeten
Geert
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 22, 2019
Hallo

Je mag aan je profiel je klantnummer toevoegen aub, dan kijken we je account eens na.

Groeten
Geert

  • Auteur
  • Newbie
  • August 22, 2019
Toegevoegd.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 22, 2019
We hebben de account opnieuw gekoppeld.
Kan je eens even uittesten of je tv kan kijken met de app?

Geert