Skip to main content
Vraag

nieuwe gsm

  • August 23, 2019
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

Ik heb vandaag een nieuwe gsm gekocht met simkaart rond 17u30 de mijne laten liggen op trein maar nu is mijn simkaart nog niet geactiveerd wie kan me helpen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • August 23, 2019
hier komt er niemand meer langs op het forum van proximus, pas maandag terug.
In het weekend kun je wel altijd bellen naar de helpdesk 0800 22 800
Heb je uw nieuwe gsm met nieuwe simkaart al eens volledig uitgezet en terug opgestart.

  • Auteur
  • New user
  • August 23, 2019
Ja al verschillende keren geprobeerd

Martin
  • August 23, 2019
Dan best morgen eens bellen naar het gratis nummer van de helpdesk 0800 22 800 om te horen of ze je daar kunnen verder helpen.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 26, 2019
Nathalie,
Kan je aub je klantgegevens aanvullen in je profiel ?
Ken je het nieuwe gsm nummer ? simkaart nr ?
Probeer zo veel mogelijk in te vullen, dan kunnen wij alles nakijken.

Groetjes,
Tina