Skip to main content
Vraag

Nieuwe sim nog steeds niet actief

  • August 22, 2019
  • 3 reacties
  • 240 Bekeken

Beste,

Eergisteren ben ik naar de "Proximus" winkel gegaan met de uitleg dat ik mijn gsm tijdens het kayakken verloren ben waardoor ik dus een nieuwe gsm en simkaart nodig had.
Ze hebben me goed geholpen dacht ik in eerste instantie. Nieuwe gsm en nieuwe simkaart waarmee ik binnen de 2 uur terug actief/bereikbaar ging zijn...
Nu zijn we 2 dagen later en kan ik alleen noodnummers bellen,...
Wat doe ik?

Groeten,

Gefrustreerde klant
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 22, 2019
Hallo,

Je mag je klantnummer en GSMnr + simkaartnummer (begint met 2100..) toevoegen aan je profiel aub, dan kijk ik dit na voor je.

Groeten
Geert

  • Auteur
  • New user
  • August 22, 2019
Doe ik!

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • August 23, 2019
Hey Ward,

Uit nazicht is gebleken dat de omruiling van de simkaart niet werd uitgevoerd. Deze is op heden in uitvoering en binnen een periode van max 2u zal deze actief komen. Kan je wel je betrokken toestel even volledig laten heropstarten?

Groetjes IngeDc