Beste PROXIMUS,
Wij constateren dat onze mailbox bijna elke week wordt geblokkeerd !!.
Wij krijgen geen enkele boodschap , niet per mail niet per telefoon, gewoon schandalig.
Ik heb reeds een paar maal de moed gehad om te bellen naar jullie service om deze opnieuw te deblokkeren. Dir verloopt doorgaans goed , maar ik ben hetgrondig beu om dit elke week te doen.
Het probleem betreft hacking van de skynet servers, wij kunnen helaas niets meer doen aan onze kant. Onze apparatuur is clean (bitdefender), onze Apple hardware is bewaakt en daarenboven hebben wij ook accounts op GMAIL gesynchroniseerd met dezelfde apparatuur en AppleMail, waar wij geen enkel probleem ondervinden. We merken ook op dat dit probleem niet alleen bij ons voorkomt.
Daarenboven is GMAIL gratis !!! en voor de SKYNET accounts dienen we te betalen , onrechtstreeks via ons Pakket. Ik wens een zeer duidelijke actie van PROXIMUS om deze problemen te verhelpen.
Dit kan zo niet verder. Helaas worden onze e-mails in verschillende contracten gebruikt en ook accounts , en is het een titanenwerk om deze overal te gaan veranderen naar een meer stabiele provider. Wij hebben reeds een paar rappelkosten opgelopen wegens het niet ontvangen van facturen per e-mail.
Graag onmiddellijke actie
mvg,
Frank
Vraag
Emailaccount steeds weer geblokkeerd door PROXIMUS
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.