Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, Ik zou een oude factuur willen opvragen, hoe kan ik dit het beste doen? Het betreft een factuur van ongeveer een jaar oud. vriendelijke groeten, Sven
Voicemail uitschakelen
Heeft er iemand een idee hoe het zit met de uitrol. Bij mij nog altijd niets. Mijn tablet met proximus tv heeft de nieuwe software mijn tv niet. Beide combineren is moeilijk. Of moet ik nog wat geduld hebben ? Gtjes Patoe fa839825
geachte ik heb gebeld op het nummer 6000 van proximus om te vragen of ik bij jullie nog een openstaande schuld had. nu had ik nog een schuld van 254.17 euro ik heb die ondertussen betaald op 13-05-2016 en ik moest mijn klantnr. er bij zetten dat is 10292651 ze hadden mij ook gezegd indien ik die open staande schuld had betaald dat ik opnieuw internet en tv kon aanvragen . kunnen jullie voor mij nu eens nazien of dat nu in orde is zodanig dat ik mij terug tv en internet kan aanschaffen. ik dank u vriendelijk in afwachting dat ik een bericht terug krijg van jullie. de heer Christiaens Alain.
Ik heb een galaxy s5 neo, en ik ben daar eigenlijk redelijk content mee. Maar spijtig genoeg is deze niet compatibel met VR. Daarom zou ik graag de s7 kopen met abonnement. Maar ik heb nog een abonnement lopen met de s5 neo. Kan ik gewoon overschakelen naar de s7 omdat dit abonnement toch duurder is? En zo ja, wat gebeurt er dan met mijn s5 neo? blijft deze van mij of wordt er dan verwacht dat ik die teruggeef? (aangezien deze nog niet volledig afbetaald zal zijn)
Sinds een tweetal dagen merk ik dat mijn opnamen niet meer starten waar ik ben geëindigd te kijken ondanks dat ik wel die keuze maak. Is dit probleem gekend? En zo ja, wordt er gewerkt aan een oplossing?
Zou het mogelijk zijn om meer informatie (merk, capaciteit, poorten, ...) ivm de tablet pc te krijgen? Op de site vind ik hier nergens informatie van. Bedankt.
Heb B box 3, onlangs ook opwaardering naar VDSL. Opnemen series bv Chicago Med en Shades of blue lopen prima (zowel onder "opnemen" als onder "serie opnemen") Tot vorige week: alle opneemprogramatie was weg, tot daar aan toe, alles terug ingesteld, maar vanaf dan kan ik bovenvermelde series helemaal niet meer opnemen. Zijn deze series, en misschien ook andere, beveiligd tegen opnemen? Dank voor uw antwoord.
Momenteel staan op de Tv Guide op dinsdag en woensdag op NPO 1 totaal verkeerde programma's. Ofwel zij onze kranten / tijdschriften fout. Ik wil namelijk Taggart en Lewis plannen. Maar helaas.
Momenteel beschik ik over 1 mailbox met daaraan gekoppeld 5 aliassen die allen eindigen op @skynet.be. Al deze emailadressen zijn al jaren actief in gebruik. Ik zou echter voor elke alias een afzonderlijke mailbox willen creëren, m.a.w. in totaal 5 mailboxen met daaraan gekoppeld telkens 1 bestaand emailadres. Als ik nu echter via mijn huidig abonnement, waarbij ik in principe meerdere mailboxen kan aanmaken, ook effectief een nieuwe mailbox aanmaak, en daaraan een alias wens te koppelen dan krijg ik de melding dat mijn alias moet eindigen op @proximus.be. Het is niet meer mogelijk een alias te creëren eindigend op @skynet.be. Bestaat er toch geen mogelijkheid om mijn bestaande emailadressen over te nemen en te koppelen aan de nieuwe mailboxen?
Voor diegenen die het nog niet gemerkt hadden op hun factuur of nog niet verwittigd werden, dit ter informatie: Er zijn vanaf 01/07/2016 een paar veranderingen in de prijs van een aantal producten (vooral met betrekking tot de vaste lijn). De belangrijkste: - Classic-:tarief: nationale oproepen: + € 0,015/connectiekost + € 0,03/minuut - Oproepen met Happy Time, Happy Time XL, I-Talk Happy Time, I-Talk Happy Time XL: + € 0,09/oproep (tussen 8u en 17u) - Betalende optie 'Nummerweergave' + € 1/maand (los van de optie inbegrepen bij de ISDN-lijn) - Oude optie Happy Time International beperkt tot één land: € 1/maand - Herrineringskosten bij niet betaling (enkel voor residentiële klanten): + € 2 Alle betrokken klanten zullen vanaf 25 april 2016 persoonlijk op de hoogte worden gebracht. De klant heeft altijd het recht de betrokken producten of zijn Pack met deze producten gratis schriftelijk op te zeggen. Hier kan je dit nog eens nalezen: www.proximus.be/nl/id_cr_warnland/particulieren/p
Als een pack Maxi neemt (TV-internet-telefonie) is de huurprijs van de decoder inbegrepen veronderstel ik. Ik lees hier dat het huren van een decoder het eerste jaar gratis is. Wordt dit van de prijs van het pakket in mindering gebracht, of komt er na een jaar een meerprijs voor de huur? Kan men ook een decoder kopen? Wat is dan de prijs van een pack maxi?
Hey, Ik stel mij enkele vragen over mijn Internetverbruik. Bij mijn verbindingstijden staat dat ik soms tot 24u per dag internet verbruik. Nu zit ik reeds voor de tweede keer over mijn limiet van 300GB terwijl ik alleen woon(comfort pack). Ik kijk wel redelijk veel Netflix, maar nooit 24u per dag, ik ben me bewust dat Netflix ook downloaden is maar ik kan me niet voorstellen dat dit zoveel verbruikt. Kan dit evt te maken hebben dat mijn smart tv steeds na afsluiten van het beeldscherm en ik Bv een paar uur later terug opzet mijn scherm meteen op Netflix opent, bij vrienden start het scherm steeds op Proximus tv als het scherm word uitgezet. Ik vraag me echt af hoe komt dat ik als alleenwonende zoveel kan verbruiken. Dankjewel
# Bbox3-I-Talk # I-TALK via de BBOX3. Dit kan met een Bbox3v. Proximus raad echter tegenwoordig de klanten aan om over te stappen naar PSTN/AGW of IPbox (AGW: Acess Gatewway; VOIP tot aan ROP verder analoog tot aan de gebruiker) Op termijn verdwijnt het ganse traditionele 'switched-voice network' (PSTN/ISDN) en gaat alles over op IP (ims platform). Maar dat gebeurt niet bij de klant, maar in de ROP (PES = PSTN Emulation Service): de VoIP signalen worden in de ROP omgezet naar een analoog telefoonsignaal, zodat er voor de klant eigenlijk niets verandert, de klanten zijn deze overgang zelfs niet gewaar. OBox (OLO box) : is een zuivere modem met 4 lan poorten geen wifi B-box3/v is een Bbox3 met voip voor klanten die nog I-talk hebben. Bron: ♥
Reeds enkele dagen heb ik geen tv gids meer. Ook via info kan ik geen programma's meer programmeren. Ik heb reeds de decoder,evenals de modem, ontkoppelt en terug aangesloten . Niets helpt. Heeft iemand een oplossing?
Geachte Ik ben al heel mijn leven woonachtig in Brakel en ben tot over twee maand ook volledig klant geweest bij Proximus en Belgacom. Mijn telefoonabonnement zit nog steeds bij Proximus maar voor mijn internet ben ik noodgedwongen moeten overstappen naar Telenet. Ik was echter heel ontevreden over de toestand in mijn geliefde Brakel. De snelheid van het internet, zowel via mobiel netwerk op mijn gsm als via de kabel en zo ook mijn wifi, was verschrikkelijk. Bij telenet ook nog steeds verschrikkelijk, maar gewoon iets minder verschrikkelijk. Ik vroeg me af of jullie van plan waren de situatie in de Vlaamse Ardennen te verbeteren. Ik droom ervan om ooit een bed & breakfast te openen, maar aangezien internet een zeer belangrijke rol speelt in het leven van de mens, zal het slechte internet hier een serieuze afknapper zijn. Alvast bedankt Emile
Bedoeling is OS X op mijn Mac opnieuw te installeren (Clean Install), omwille van in 3 jaren verzamelde "rommel" Ik wil evenwel al mijn mail-gegevens (dus ook mijn oude mail in verschillende Postbussen) eerst bewaren en weet niet hoe ik dit best doe. Ik wens geen gebruik te maken van mijn back-ups, omdat ik dan weer de "rommel" installeer die ik juist kwijt wens. Hoe bewaar ik mijn mails? Dank voor elke begrijpelijke suggestie.
hallo, ik ben overgestapt op Outlook mail van Microsoft. Alles werkte en ben toen ingelogd op Proximus Webmail. Wat ik heb gedaan was dat ik een email adres heb toegevoegd. Mijn adres was username@skynet.be en ik heb toegevoegd username@proximus.be beide email adressen getest. Ik kon emails ontvangen op beide adressen. De volgende dag zet ik Outlook aan en toen zei die dat mijn username en/of password onjuist zijn. Toen ingelogd op mijn webmail. Ik kan wel inloggen op Proximus maar als ik naar "Berichten" ga krijg ik een foutmelding. Het systeem zegt dat ik onlangs mijn password heb veranderd. Maar dat is niet waar. Ik heb toen geprobeerd mijn password te veranderen. Dat lukte. Toen Afgemeld en weer opnieuw aangemeld. Kon echter niet nieuwe password gebruiken bij aanmelden. Moest oude weer gebruiken. Ook kan ik niet bij mijn berichten komen met webmail. helpdesk wist het niet. Moest wachten totdat technisch geschoold personeel zou komen maar vandaag is er weer niemand
Hoe kan ik I talk van Proximus instellen opFritzBox 7490? Vroeger via bbox2. (Voip van Belgacom vroeger) Groeten.
NBCUniversal stop tin Nederland met het aanbieden van 13th street en Syfy bad at Ziggo het contract niet vernieuwde. Aangezien wij bij PX de Nederlandse versie krijgen inclusief de reclame uit NL, kan dit gevolgen hebben. Dat betekent dat er meteen twee zenders uit de boeketten verdwijnen. Bij Ziggo vervangen ze die door Foodnetwork en Fine Living van Scripps. Wat zal PX doen? Niet echt alternatieven voor de verdwenen zenders. De exclusiviteit van BBC First HD is in NL ook afgelopen. Bij Ziggo gaat deze zender in het basisaanbod! Zal PX die gaan aanbieden? En ja, nog steeds geen FOX HD bij PX.
Sinds een week of zelfs iets meer krijg ik via de MyProximus app voor Windows Phone, de mijne is nog 8.1, geen toegang meer tot mijn Premium club punten. Voordien ging dat moeiteloos. Nu krijg ik telkens de melding dat alleen de beheerder van de klantenrekening (dat ben ik dus wel) toegang heeft enz. en dan zou ik opnieuw moeten inloggen, maar ik kan daar blijven op tikken, er gebeurt niks. Ik heb die app er al een paar keer afgegooid en weer opgezet, ik ben al op 4G gegaan en op WiFi, het helpt allemaal niet. Natuurlijk kan ik mijn puntensaldo ook elders bekijken, maar het was wel zo gemakkelijk op de smartphone. Dus: kan ik, kan men daar iets aan doen a.u.b.? Euh, sorry: ik bedoelde wel SALDO in de titel, kan men dat veranderen a.u.b.? Saldo en salsa, hé. ;-))) Edit: dank u voor de aanpassing!
Beste, Als ik de status van een bestelling wil bekijken, krijg ik deze boodschap: "Omwille van technische redenen is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen." Omdat ik dringend mijn order nodig zou hebben, zou ik graag opvolgen waar het zich nu bevindt.
Enkele weken geleden bestelde ik als bestaande klant een smartphone + abonnement. Vandaag hebben ze deze smartphone geleverd, maar nu vroeg ik mij af wanneer dit nieuwe abonnement in werking treedt. Als ik ga kijken op MyProximus zie ik namelijk nog steeds mijn vorige abonnement staan. Hierover is telefonisch nooit iets gezegd en ook in de mails vind ik hier niets over terug. Alvast Bedankt!
Beste forumleden, Na heel veel verschillende kanalen te hebben gecontracteerd ben ik hier beland om toch tot een oplossing te komen. Ik leg even heel de historie uit: Ik heb reeds 4 jaar proximus tv. In het vorige appartement nooit problemen. Door verhuis hebben we nu een nieuwe modem gekregen. Niet meer het witte bakje. De decoders hebben we wel kunnen behouden. In het appartement werkten de met ethernetkabel voor 1 decoder de andere werkte met een devolo. In de nieuwe woonst bij installatie devolo en Wi-Fi bridge aangezien dit niet anders kon. De problemen startte ik zal ze chronologisch vertellen: Tv beneden en boven gebroken beeld regelmatig en scherm: onverwacht probleem. Je drukt op help direct verbinding, daarna terug weg. Na bellen modem afgezet weer opgezet terug in orde. Echter belde happy home van proximus en zij kwamen langs. Heel fijn we schakelden over naar plc van proximus voor boven en beneden de Wi-Fi bridge. Na een.week goed werken terug problemen echter
Ik vraag me af of er nog mensen zijn die er zich aan ergeren dat de tv gids niet klopt en dan vooral niet in de ochtend. Ik geef 1 vb. Je ziet vaak op VT4 geen uitzending maar dan loopt er op datzelfde moment wel een serie. Ook komt het heel vaak voor dat er verkeerde tijden aan gegeven zijn. Heel vervelend, zeker wanneer je echt iets wil bekijken.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.