Skip to main content
Antwoord

Geen tv gids

  • May 16, 2016
  • 6 reacties
  • 261 Bekeken

Reeds enkele dagen heb ik geen tv gids meer. Ook via info kan ik geen programma's meer programmeren. Ik heb reeds de decoder,evenals de modem, ontkoppelt en terug aangesloten . Niets helpt. Heeft iemand een oplossing?

Beste antwoord door RobrechtB

Dag Dries,

Heb je nog altijd problemen met Proximus tv ? Zoja kan je ons een PM sturen met je lijnnummer?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Elsa
  • May 16, 2016
probeer dan eens als volgt:
decoder spanningsloos zetten en dan ook de modem, die je na 10 seconden terug onder spanning zet en wacht tot het dsl ledje stopt van knipperen en continu blijft branden.
Dan zet je ook de decoder terug onder spanning en als dit niet helpt , dan best de technische helpdesk popbellen op het nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u) maar aangezien het vandaag feestdag is zal je waarschijnlijk niemand aan de lijn krijgen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 16, 2016
Ik heb je raad opgevolgd, maar spijtig zonder resultaat. 'k Zal morgen de technische helpdesk bellen. Toch bedankt voor het snelle antwoord.

Elsa
  • May 16, 2016
TIP:
Je zou ondertussen in afwachting wel kunnen programma's programmeren via de "Proximus TV" app (ios, android en voor windows 8+8.1+10) op één of ander toestel

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 16, 2016
Programmeren via "Proximus TV" app kende ik niet, maar is wel gelukt, waarvoor dank.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • May 17, 2016
Dag Dries,

Heb je nog altijd problemen met Proximus tv ? Zoja kan je ons een PM sturen met je lijnnummer?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 17, 2016
Raar maar waar, de tv gids die sedert vrijdag was uitgevallen,was er deze morgen terug en de flikkeringen die ik ook sinds vrijdag af en toe in het beeld had, zijn ook verdwenen. Alles is nu oké. Bedankt, Robrecht, voor de aangeboden hulp.
Mvg.
Dries