hallo, ik ben overgestapt op Outlook mail van Microsoft. Alles werkte en ben toen ingelogd op Proximus Webmail.
Wat ik heb gedaan was dat ik een email adres heb toegevoegd. Mijn adres was username@skynet.be en ik heb toegevoegd username@proximus.be
beide email adressen getest. Ik kon emails ontvangen op beide adressen.
De volgende dag zet ik Outlook aan en toen zei die dat mijn username en/of password onjuist zijn. Toen ingelogd op mijn webmail. Ik kan wel inloggen op Proximus maar als ik naar "Berichten" ga krijg ik een foutmelding. Het systeem zegt dat ik onlangs mijn password heb veranderd. Maar dat is niet waar.
Ik heb toen geprobeerd mijn password te veranderen. Dat lukte. Toen Afgemeld en weer opnieuw aangemeld. Kon echter niet nieuwe password gebruiken bij aanmelden. Moest oude weer gebruiken. Ook kan ik niet bij mijn berichten komen met webmail.
helpdesk wist het niet. Moest wachten totdat technisch geschoold personeel zou komen maar vandaag is er weer niemand bij de helpdesk.
Hoe kan ik dit verhelpen? Het lijkt allemaal zo klungelig allemaal.
Antwoord
email problemen
Beste antwoord door RobrechtB
Dag Emp,
Ik heb even gekeken en het dossier dat we hebben door gestuurd naar het engineering team is behandeld.
Normaal gezien kan je nu terug in je mailbox.
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Ik heb even gekeken en het dossier dat we hebben door gestuurd naar het engineering team is behandeld.
Normaal gezien kan je nu terug in je mailbox.
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
