Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik haalde vorige week mijn nieuwe decoder af in het postkantoor. Die decoder dient om mijn oude (gekochte) te vervangen. Ik heb zonet gelezen dat ik het eerste jaar geen huur moet betalen. Ik veronderstel dat dit jaar begint te tellen vanaf de dag dat ik de nieuwe decoder in gebruik neem. Weet er iemand of dit zo is en wat ik moet doen om deze op te zeggen na dat jaar... moet ik proximus schriftelijk/per mail/per telefoon op de hoogte brengen nadat jaar en wat moet er dan met die decoder gebeuren... Ik huur ook een decoder voor een andere televisie en twee decoders huren is niet (meer) wenselijk.
Ik heb twee problemen met Proximus TV. Ten eerste vind ik het vreemd dat de Duitse en Nederlandse zender niet HD zijn. Verder heb ik de laatste dagen telkens de melding dat er een update klaar staat. Ik kan deze echter niet kiezen en/of verplaatsen.
Hallo, Heb op 1 tv geen teletekst. Alles weer opnieuw opgestart en helaas nog geen teletekst. Ook het internet is heel erg langzaam. Ging een tijd heel goed maar nu bar slecht. Groet, Frwi
Ik heb een Comfort Pack en stel vast dat dit volgens mij te zwaar is. Als ik bekijk dat hiermede een beschikbaar maandvolume van 300 GByte is, en dan constateer dat mijn maandvolume voor deze maand, ttz.10 dagen of 1/3de van een maand, dat dit momenteel 8 G Byte 930 is, dus afgerond 10 GByte of omgerekend per maand, x3 is dus ongeveer 30 G Byte of 1/10 de van het beschikbare volume. Is het dan niet interessanter een ander Pack te kiezen. Ik weet niet wat er nog allemaal bestaat. Alleen wil ik weten of er dan ook nog TV overal inbegrepen gaat zijn, want dat is soms wel interessant. Ik was effe aan het surfen om de andere pakketten te zien, maar ik vind alleen promotie voor Comfort Pack en Maxi Pack Edit Wim: verplaatst naar juiste subforum
op de WIFI extender brandde het lampje van het huisje altijd rood. Heb op de PLC knop gedrukt gedurende 20 seconden zoals vermeld stond in de handleiding. Nu brandt het lampje van het huisje helemaal niet meer en heb ik geen WIFI-verbinding meer. Heb al alles geprobeerd maar het lukt niet om verbinding te maken. Wie kan mij helpen
Gisteren de optie all foot geactiveerd voor de titelmatch tussen Brugge - Anderlecht deze middag. Gisteren kon ik 5min na activering al voetbal kijken op zenders 600-... Vandaag kan ik geen enkele proximus 11 zender bekijken. Decoder springt onmiddellijk van pg600 nr pg 650 en vandaar nr de radiozenders. Graag tzgen deze middag on orde aub !!
Zoals zoveel andere klanten moeten wij ook -recent - opmerken dat wij opnames kwijt zijn. rode cirkels, "reeds geprogrammeerd" en alle mogelijke bevestigingen gekregen. Ook via PC geprogrammeerd, maar niet te vinden. Zelfs 1 keer wel een opname deels gezien na een geslaagde programmatie, dan verdween die enkele weken en net voor de vervaldag was de opname weer terug. Wat is er dan veranderd? want dit was voorheen nog niet het geval - bij ons dan want ik zie vele gevallen die al langer deze problemen ervaren.
venster geef uw gebruiksnaam en het wachtwoord op van volgende server: relay.proximus .be pot voortdurend op. Wat kan ik doen
Geachte, Vandaag krijg ik een factuur met de vermelding een bijkomende kost te betalen. Maar tot op heden heb geen factuur ontvangen op mijn email georges.krieken@gmail.com. Willen jullie zo snel mogelijk contact met mij opnemen gsm 0473375884? Dank U
Ik heb recent uitbreiding gekregen met mijn GSM abonnement tot 500 MB internetverbruik op mijn Nokia Windows phone, kan ik dit ook gebruiken voor internet mailverkeer op mijn Ipad? zo ja, hoe moet ik hiervoor te werk gaan? Dank u
Hallo ieder, Ik ben al even overgeschakeld van B-Box 1 naar B-Box 3 het enige probleem dat almaar blijft terug komen is de onderbreking rechtstreekse verbinding tussen mijn desktop en mijn B-Box . Hij geeft dan aan dat mijn B-Box alleen via wifi wil werken . We hebben laptop en tablet via wifi maar onze desktop willen we alleen via rechtstreekse verbinding blijven behouden , ik heb deze vraag al gesteld in een proximus centra en ik kreeg te horen mevrouw iedereen werkt nu via wifi en het is ook zo veilig en snel ? Ik ben het nu wel moe om telkens mijn pc te herstarten om weer een rechtstreekse verbinding te hebben met mijn B-Box , kan mij iemand hier even helpen om dit niet telkens te moeten doen zonder dat ik naar wifi moet gaan ?
Hoe komt het toch dat ik nog altijd mijn nieuwe decoder om de tijd eens moet volledig uit trekken van de stroom?? Na een tijd kan ik niet zien wat die heeft opgenomen en wat er in geplande opnames staat, dat is eerst terug zichtbaar als ik de decoder uittrek (de stroom) en terug opnieuw opstart. Zeer vervelend daar er hier thuis veel word opgenomen. Ik zit ook nog met een tweede decoder die ik gekocht heb, moet ik die ook ruilen ? en hoelang gaat die nog blijven werken? Is het ook niet verstandig om mijn oude modem Bbox2 om te ruilen voor een nieuwe?? gr.
Wij kunnen niet op game-servers zoals Steam via onze b-box 3. Proximus stelde voor om al de poorten te openen maar dat maakte geen verschil. Heeft er iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen dat zou erg geapprecieerd worden.
Ga maar 1 vraag stellen wat hebben jullie liever als toekomstige zenders in het PX aanbod: 1) Amerikaanse zenders met meer reclame per uur dan uitzending. 2) Zenders uit NL waar het omgekeerd is. Ik heb liever NL daar heb je maar 3 reclameblokken per uur en is in het Nederlands.
In augustus 2014 was het plots onmogelijk nog sms'jes te ontvangen uit Duitsland. Na veel telefoongesprekken en e-mails was dat probleem opgelost in januari 2015. In september 2015 liep het opnieuw fout. Opnieuw veel e-mails en een tussenkomst van de Ombudsman Telecom om te komen tot een oplossing : op 31 maart 2016 en 8 april 2016 kwam een sms-bericht aan, maar sindsdien is het opnieuw afgelopen. Zijn er wellicht nog andere klanten van BASE Duitsland, die met dit probleem te maken hebben ?
Is het waar dat we nu ook zouden genieten van korting voor bestaande klanten? Zonder er iets voor te hoeven te doen? Dit zou pas goede reclame zijn
Sinds een drietal weken heb ik Proximus TV, nadat ik steeds Telenet heb gehad. Als settopbox heb ik een v5 compact ontvangen. Het herbekijken van programma's is een leuke aanvulling en de afstandsbediening met radio frequentie is ook een goede verbetering. Maar ik merk dat er toch ook wel wat problemen zijn. Zijn deze te wijten aan de v5 compact of is dit al steeds zo? De ondertiteling bij BB2 verloopt met een vertraging van bijna een halve minuut. Ik keek vaak naar BBC2, maar met een dergelijke vertraging van de ondertiteling is deze niet langer bruikbaar. Telenet heeft een paar jaren geleden dit probleem ook gehad, maar dit was daar ondertussen opgelost. Ondertussen heb ik ook al meegemaakt dat bij het oproepen van een opname ik de volgende melding kreeg "serverfout: deze media is niet beschikbaar. Probeer later opnieuw". Gelukkig bleek de opname toch nog beschikbaar nadat ik de stekker uit de settop box had getrokken. Wat ook vreemd is, is dat je bij de opna
Hallo, Heb een Android TV Box (OS: 5.1.1, MXQ Pro) gekocht en daarop de TV Overal app geinstalleerd. Echter kreeg ik de melding ''Wij beschikken niet over de uitzendrechten voor dit toestel,deze installatie of deze software.Gelieve de applicatie met een andere configuratie te gebruiken.'. Zoals in dit forum gevonden, gauw gaan checken of mijn TV box mss niet geROOT was ... en ja hoor, mijn TV box is wel degelijk ge-root (zo ontvangen van de fabrikant !). Mijn vraag: kan ik er zeker van zijn als ik mijn TV box 'UNroot', dat de TV Overal app gaat werken ? Of heeft Proximus nog andere criteria om te besluiten tot bovenvermelde mededeling ? Misschien houden ze sowieso toestellen tegen van bepaalde fabrikanten ? (MAC based screening ?) Iemand een idee ? Alvast bedankt.
Zoals zovelen heb ik mijn oude decoder mogen inruilen voor een nieuwe. Installatie verliep vlekkeloos MAAR: toen ik mijn tweede (oude) decoder opnieuw installeerde ben ik er in geslaagd een verkeerd telefoonnummer in te geven. Ik kan wel TV kijken, zij het met het basisaanbod zenders, maar ik slaag er niet in dit nummer te wijzigen in het mijne. De hele cyclys (bellen nr proximus om de decoder te deactiveren en opnieuw te activeren) is geen oplossing. Weten jullie raad?
Ben ik eigenaar van de tablet/pc na aflevering bij mij thuis?
Ik kan mijn opnames wel nog plannen, maar ze worden niet effectief opgenomen want ik kan ze niet terugvinden op PVR. De automatische opnames voert hij wel gewoon uit...
Hallo, Het is al enkele keren gebeurd dat het opnemen van een serie (thuis) niet lukt... al is deze geprogrammeerd al serie opname.. Zoals vanavond, we zetten rond 20u de tv op en kijken in de tv gids.. zien dat "thuis" niet aangeduid is om op te nemen dus klikken "opnemen" aan.. reageert niet... serie opname staat wel aan maar als je in geplande opnames kijkt staat het vanaf maandag 16-05-2016 gepland... de stekker uitgetrokken, maar nog steeds niet... dit is al meerdere keren gelukt om na het uit trekken van de stekker wel op te nemen maar vandaag niet (dus aflevering gemist) op andere zenders lukt het opnemen wel... wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn? alvast bedankt
Enkele weken geleden heb ik mijn nieuwe decoder gekregen en (correct) geinstalleerd. Na ongeveer een uurtje tv kijken blokkeerd mijn tv scherm. De oplossing was eventjes van zender veranderen en dan werkt alles terug prima. Maar dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Ik heb dan naar de helpdesk gebeld ;maar er zijn geen fouten op de lijn gevonden. Wel was er geconstateerd dat mijn BBox2 was verouderd en dringend aan vervanging toe was. Deze heb ik nu ook sinds vorige week(.bbox3).Maar ook ditmaal zijn er problemen .Na een week krijg ik nu terug hetzelfde probleem .Beeld bevriest en scherm wordt zwart en dan eventjes van zender veranderen en alles is terug ok. Misschien een defecte decoder gekregen? Maar dan is er nog iets. Sinds mijn modem is veranderd heb ik ook internetproblemen op mijn desktop ,bij opstarten krijg ik de melding enkel lokaal internet ,of internet met beperkte mogelijkheden. Na opnieuw en opnieuw verbinding (wifi)te maken lukt het uiteindelijk dan toch. Op de lapt
Reeds verschillende keren lukt het ons niet om de decorder te programmeren om een TV-serie te programmeren. Als we de optie "serie programmeren" aanklikken, dan reageert de decorder hier niet op. Dan moet ik de decorder weer resetten en wachten tot de decorder weer geprogrammeerd is. Hoe kan dit opgelost worden? Ik heb dit al eens gemeld aan se helpdesk van proximus, en toen kreeg ik als antwoord dat ik dus de decorder moet resetten. Maar dit probleem is nu al verschillende keren telkens terug voorgekomen, dus er moet toch een ander oplossing zijn dan steeds terug een reset van de decorder te doen. Wij zijn klant geworden begin 2016. Daarvoor waren we bij Telenet, en we hadden daar nooit problemen. Onze proximus decorder is het type dat zijn gegevens bewaard in de "cloud".
Beste, Ik zou graag mijn punten omruilen voor een smartphone. (Iphone 6S 16GB) Weet niemand wanneer welk model zou binnenkomen? Men heeft mij gezegd dat proximus hier geen info over heeft omdat dit door externe diensten geregeld wordt, maar kan dit op geen enkele manier nagevraagd worden? Ik zit namelijk een beetje onder tijdsdruk aangezien ik heel binnenkort voor enkele maanden naar het buitenland vertrek en mijn smartphone graag voordien nog zou hebben. Met vriendelijke groeten, Julie
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.