Ik haalde vorige week mijn nieuwe decoder af in het postkantoor. Die decoder dient om mijn oude (gekochte) te vervangen. Ik heb zonet gelezen dat ik het eerste jaar geen huur moet betalen. Ik veronderstel dat dit jaar begint te tellen vanaf de dag dat ik de nieuwe decoder in gebruik neem. Weet er iemand of dit zo is en wat ik moet doen om deze op te zeggen na dat jaar... moet ik proximus schriftelijk/per mail/per telefoon op de hoogte brengen nadat jaar en wat moet er dan met die decoder gebeuren...
Ik huur ook een decoder voor een andere televisie en twee decoders huren is niet (meer) wenselijk.
Antwoord
Nieuwe decoder
Beste antwoord door Marleen
Elsa, het eerste jaar huur is gratis, dat wil zeggen dat je daarna huur moet betalen, dus HUUR je die nieuwe decoder. Dat jaar gratis huur is 'een geste' van Proximus, omdat die klanten hun oude decoder maar kunnen blijven gebruiken tot eind januari 2017, zoals je zelf in andere topics al vermeld hebt.
Als je hem niet meer nodig hebt, breng je hem inderdaad binnen in een Proximus center waar ze de paperassen dan in orde brengen en het huurcontract gestopt wordt.
Nu zitten alle ex-V(b) eigenaars met een nieuwe huur V5c al op het puntje van huns stoel. Don't get their hopes up! :D
Ik denk dat de huur begint van zodra je decoder hebt, anders gaat iedereen in dat geval wachten tot het laatste moment om die te activeren.
Als je hem niet meer nodig hebt, breng je hem inderdaad binnen in een Proximus center waar ze de paperassen dan in orde brengen en het huurcontract gestopt wordt.
Nu zitten alle ex-V(b) eigenaars met een nieuwe huur V5c al op het puntje van huns stoel. Don't get their hopes up! :D
Ik denk dat de huur begint van zodra je decoder hebt, anders gaat iedereen in dat geval wachten tot het laatste moment om die te activeren.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.