Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds enkele dagen kan ik slechts 1 programma gelijktijdig opnemen. Ik kan wel meerdere programma's aangeven om op te nemen, heb geen conflicten - krijg de programma's te zien in geprogrammeerde opnames ..... Maar helaas blijkt maar een van de programma's opgenomen en is de rest nadien nergens meer te bespeuren. Heb al vanillestokje geprobeerd maar niets helpt. Help help help, want dit is onacceptabel. Waar betaal ik voor ?
Sinds deze namiddag neemt de oude V3b decoder alle geprogrammeerde dingen op die op de V5-c decoder geprogrammeerd worden ... heu ??? .. en nog gekker .. hij neemt ze op op de lokale harde schijf ! Totaal geschift, hebben nu alles in 't dubbel op één systeem ! ... en neen, een decoder reset helpt niet ... 😃
Ik krijg steeds mails om mijn biza punten in te ruilen maar ik krijg steeds melding dat ik geen toegang hebt, Reeds 15 jaar klant proximus.... 23 jaar belgacom.... al bij proximus winkel geweest en nu???? graag een oplossing
Als ik een opgenomen programma bekijk en dan moet onderbreken kan ik die de volgende keer niet bekijken daar waar ik gebleven ben. Ik krijg wel de opties 'van in het begin bekijken' en 'hervatten', maar het programma start elke keer helemaal van in het begin, welke optie ik ook neem. Ik heb al geprobeerd om te pauzeren in plaats van te stoppen, of ook al rechtstreeks met de toets naar tv gegaan, maar telkens hetzelfde resultaat? Doe ik ergens iets mis? Groetjes
Om één of andere reden kunnen wij nooit onze punten inruilen. Wij krijgen geregeld post om punten in te ruilen en dan gaan we naar my proximus. Daar krijgen we dan melding dat wij niet aan voorwaarden voldoen. Vroeger konden wij wel punten inruilen.
Ter info: Vrijdag 29 April 2016 , was er rond 8 uur brand in een technisch lokaal met als gevolg verschillende kabels zwaar beschadigd. Waaronder voor Proximus, glasvezelkabels van 20 tot 96 vezels en koperkabels van 200/800/2000 paar. Fotos => https://www.flickr.com/gp/proximusgroup/K49Z29
Ik heb momenteel het EPP van de federale overheid met bijbehorende voordelen Nu hennen ze een nieuwe aanbieding in samenwerking met proximus Mijn vraag is wat zou het voordeligste zijn
Beste Proximus, Is er kans dat CNBC Europe (de best bekeken economische zender in Europa) ooit eens bij Proximus komt? Kan iemand van de Medewerkers dit intern navragen? De zender zendt naast economie en beurs in de week ook in het weekend golf, andere sporten, documentaires en talkshows uit. Btw, als er ook meer info is over de onderhandelingen met FOX, dan wil ik dit graag ook weten ;-) Alvast bedankt. Mvg
ik heb een iphone 5s met een prepaid nummer en een iphone 6s met een abonnement is het mogelijk om beide nummers op het abonnement te zetten??
Al maanden problemen met Proximus TV : opnames verdwenen, programma's niet kunnen opnemen enz. Gisteravond 15/4/2016 gingen wij op Canvas de film " Suskind" bekijken, het 1ste uur van de film is dat gelukt en daarna zijn de problemen begonnen : serverfout, geen verbinding, lichtjes adapter bleven staan of gingen in het rood enz. En ja wij weten ondertussen al wat wij moeten doen : stekker uittrekken, resetten enz. Wij zijn hiermee bezig geweest tot 23 uur ( einde van de film) zonder resultaat. Uit pure frustratie hebben wij de TV uitgezet. BEDANKT PROXIMUS VOOR DE SERVICE!!!!!!!!!!!! Moeten wij hiervoor alle maanden zoveel abonnementsgeld betalen om niet te krijgen waarvoor wij betalen. graag dringend een oplossing voor het probleem van Proximus. klantnr : 004639768
Hallo ik ben momenteel een Proximus gebruiker voor mobiel telefonie met een abonnement via het werk. (zakelijk abonnement) Wegens nieuwe professionele situatie moet ik nu zelf voor een abonnement zorgen dat ik dan via het werk terugbetaald krijg. Mijn nieuwe werkgever vraagt mij om een abonnement/formule te leveren met volgende mogelijkheden: * Onbeperkt bellen binnen Europa * Onbeperkt bellen van Belgie naar Amerika * Minstens 5GB data roaming binnen Europa * Inclusief Apple iphone 6s plus 64GB Binnen het particulieren aanbod vind ik niet echt een ideale formule hiervoor.(zeker wat de data roaming betreft) Kan ik als particulier (geen BTW nummer) ook gebruik maken van een formule voor zakelijke gebruikers (bijv. Bij smart + phone)? Heeft iemand eventueel andere suggesties om de juiste formule te kiezen waarbij ik mijn huidig GSM nummer (Proximus abonnement via werkgever) kan blijven gebruiken/overzetten? Bedankt
Hallo, ik heb voor de afgelopen maand nog geen facturen ontvangen voor twee mobiele nummers. Betaling wordt altijd met Zoomit uitgevoerd. Wie moet ik contacteren? vg
Waarom kan ik vandaag 5-5-2016 het programma 'Ik vertrek' op vrijdag 6-5-2016 op NPO 1 om 21u35 niet opnemen? Ook serie opnemen is niet mogelijk. Waarom?
Waarom kan men de nieuwe decoder niet kopen????Degene die ik nu heb was toen wel te koop...Op één jaar huur heeft men reeds 96 ,Euro besteed. Kan men in december deze decoder nog gaan afhalen in de winkel om te huren ???(voor 1/1/2017)
wie kan mij zeggen waarom ik teletekst niet meer kan gebruiken met men afstandsbediening ondanks nieuwe batterijen en meermaals resetten?
Ik stel sedert enkele dagen vast, dat er iets veranderd is in de weergave van de afleveringen van geplande series. Vroeger stonden die afleveringen (horizontaal) naast mekaar met de korte inhoud er onder vermeld. Nu staan die afleveringen (vertikaal) onder mekaar zonder korte inhoud. Om die te kunnen lezen moet je nog eens extra op de aflevering tikken om die te openen. Ben er niet van overtuigd dat dit een verbetering is, maar dat moet ieder maar voor zich uitmaken.
zie hier dat vele mensen een medaille krijgen , euh , voor mij hoeft het niet hoor , ik kom af en toe , gewoon om een probleem op te lossen en bij te leren over de instellingen . sommige zijn goed en anderen zijn iets minder , is het dan om die medaille ? 😛
Als ik bij de bbox3 "Gekozen naam" en "toesteltype" van de aangesloten apparaten invul, blijft dit maar zolang het toestel online gebleven is. Bij afmelden en weer aanmelden zijn de velden weer leeg. Hostnaam blijft wel aanwezig. Zou verwachten dat "Gekozen naam" gekoppeld was aan het MAC-adres, maar dat is dus niet. Hoe kan ik zorgen dat de "Gekozen naam" wel blijft ?
Hallo, Ik probeer al een paar weken mijn punten in te ruilen via My Proximus. Dit lukt niet, er komt steeds een popup dat ik mijn email adres moet invullen. Als ik deze invul krijg ik vervolgens een foutmelding 'wegens technische redenen is dit niet mogelijk' Heb hieromtrent al paar klachten geopend, deze worden steeds zonder woordje uitleg afgesloten zonder oplossing. Wie kan mij hierbij helpen? Groet, Danny.
Vanavond de PX tv app op mijn tablet samsung gëinstalleerd, blijft hangen op het hoofdscherm, verder gebeurt er niets. Ik maak op de tv gebruik van de nieuwe SW 10.116 mvg.
Je hebt geen toegang tot smart wi fi met je My Proximus account is de boodschap die ik krijg. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Niet alleen geldt de TV Gids nog altijd maar voor 7 dagen op de decoder (dat wordt leuk voor de komende vakantie), nu staat er voor volgende week vanaf woensdag 11/5 om 6u t/m vrijdag 13/5 voor NPO1 alleen : GEEN UITZENDING ! Dus maar op de app gaan kijken en de zelfde miserie. Probeer zo maar eens een opname te programmeren. In plaats van te verbeteren, wordt die TV-Gids alsmaar erger.:@ ??????? En nee, ik hoef niet te weten hoe het bij Telenet gaat, ik wil dat Proximus doet wat moet voor onze centen!
Beste, Wij hebben een boot en liggen meestal in een haven waar wifi is maar de verbinding is meestal niet optimaal. Er bestaat nu een toestel van Glomex - Webboat die dit signaal versterkt of waarmee je op 4G kan gaan door een simkaartje in te brengen. Nu is mijn vraag, indien we een simkaart van proximus gebruiken, we dan ook Belgacom TV kunnen kijken via een IPad of Smart TV? Daar er hiervoor een proximus netwerk van doen is? Denkt u dat dit moet lukken zo? Alvast bedankt voor uw antwoord. Machteld Renofacad
Bijna 20 jaar klant bij Proximus (Belgacom) en uiteindelijk toch eens mijn stoute schoenen aangetrokken en bij een Proximus Center gevraagd of wij als trouwe klant ook niet eens konden gebruik maken van die mooie promoties met leuke gsm-toestellen. Weliswaar moet je 24 maanden klant blijven maar dat was nu niet meteen een onoverkomelijk probleem als je al zolang klant bent uiteraard. Antwoord : kan zeker meneer maar daarvoor moet u bellen naar de klantendienst of online een aanvraag indienen. Zo gezegd, zo gedaan en dezelfde dag (nu zo'n 10 dagen terug) werd de aanvraag door een vriendelijke dame van de klantendienst in orde gebracht. Men zou mij hiervoor nog opbellen., klonk het ... Tien dagen en twee nieuwe telefoontjes naar de klantendienst (waarvan één helemaal niet zo vriendelijk) sta ik nog steeds even ver. De aanvraag is wel gekend maar "men zal mij nog opbellen" en "het is nogal druk met die promoties". Klantendienst zou een mailtje sturen naar de desbetreffende dien
Sinds ik de nieuwe interface van Proximus TV gebruik heb ik, ondanks een geregelde reboot, meer problemen dan ooit met opnames. Plots zie ik meer dan 20% schijfruimte beschikbaar (ook al was er voorheen altijd 5 à 8% beschikbaar) : heel wat opgenomen afleveringen van Las Vegas zijn van de ene op de andere moment weg, de eerste aflevering van Terug naar eigen land staat niet meer op de schijf enz. :-( Ook het opnemen van programma's is moeilijker dan voorheen. Eerder was het op zich geen probleem meerdere programma's tegelijk op te nemen, nu zijn er altijd maar conflicten en is het bij wijze van spreken een opgave om 2 programma's tegelijk op te nemen. Wat is er aan de hand? Wie kent dergelijke bovengenoemde problemen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.