Skip to main content
Vraag

smart wi fi

  • May 9, 2016
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

Je hebt geen toegang tot smart wi fi met je My Proximus account is de boodschap die ik krijg. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Elsa
  • May 9, 2016
Heb je al een hotspot account ..... => https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/verbinden-met-een-wi-fi-hotspot.html
Daar kan je ook live chatten

Activeren= > http://www.proximus.be/nl/id_cl_fon/grote-bedrijven-en-overheden/oplossingen/mobile/wi-fi-hotspots.html

Weetjes....=> http://www.proximus.be/nl/id_b_cb_smart_wifi/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/news/wist-u-dat/smart-wi-fi-de-beste-internetverbinding-waar-u-ook-bent.html