Bijna 20 jaar klant bij Proximus (Belgacom) en uiteindelijk toch eens mijn stoute schoenen aangetrokken en bij een Proximus Center gevraagd of wij als trouwe klant ook niet eens konden gebruik maken van die mooie promoties met leuke gsm-toestellen. Weliswaar moet je 24 maanden klant blijven maar dat was nu niet meteen een onoverkomelijk probleem als je al zolang klant bent uiteraard. Antwoord : kan zeker meneer maar daarvoor moet u bellen naar de klantendienst of online een aanvraag indienen.
Zo gezegd, zo gedaan en dezelfde dag (nu zo'n 10 dagen terug) werd de aanvraag door een vriendelijke dame van de klantendienst in orde gebracht. Men zou mij hiervoor nog opbellen., klonk het ...
Tien dagen en twee nieuwe telefoontjes naar de klantendienst (waarvan één helemaal niet zo vriendelijk) sta ik nog steeds even ver. De aanvraag is wel gekend maar "men zal mij nog opbellen" en "het is nogal druk met die promoties". Klantendienst zou een mailtje sturen naar de desbetreffende dienst en die behandelden ze vrij vlug dan klonkt het ook nog.
Helaas nog steeds zonder (re)actie tot op heden.
Mijn vraag : hoelang moet het in godsnaam duren vooraleer iemand daar op de bevoegde dienst de hoorn opneemt en besluit om die trouwe klant eens snel blij te maken ? Duurt het voor een nieuwe klant ook zo lang of worden die dan weer net iets sneller geholpen omdat ze anders wellicht naar de concurrentie lopen ? Ik bedoel maar ... jullie corebusiness is net telefonie ... wordt het dan niet eens tijd dat iemand mij opbelt ? Of komt men mij binnen drie weken vertellen dat het toestel helaas niet meer op voorraad is ...
Mvg,
F.
Vraag
Samsung Galaxy A5 (2016) met Smart +20 abonnement
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.