Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
hallo Ik ben een telenet klant maar ik zou graag een swipebox bij Proximus willen bestellen maar om dit te kunnen doen, is het dan noodzakelijk om internet van proximus te hebben om gebruikt te kunnen maken van de swipebox of maakt het niet uit? en hoeveel kost het maandelijks abonnementsprijs voor zo'n swipebox om zendingen te kunnen bekijken? Bedankt
Ik bezit een gratis mailbox via belgacom webmail van belgacom. Gisteren kreeg ik allemaal rare mails (mailfailure en mailadressen waar ik nog nooit van gehoord had). Vandaag kan ik plots niet meer inloggen in mijn mailbox. Paswoord resetten lukt niet, want ik heb de optie op mijn paswoord te resetten niet aangevinkt in mijn box (waar dat dan ook mag staan). Heb alle hulplijnen van belgacom reeds gebeld, maar steeds krijg ik pas assistentie als ik een belgacom klant ben en eerst mijn lijnnummer intik. Ik ben helemaal geen belgacom klant meer, maar maak nog steeds gebruik van de belgacom gratis mailbox skynet webmail. Kan iemand mij hierbij helpen en mij zeggen wat of wie ik hiervoor moet contacteren ? Bedankt een hopeloze skynet webmail gebruiker
hallo, ik heb mijn pc moeten herstellen waardoor ik mijn windows live mail kwijt ben. Heb geprobeerd dit opnieuw te installeren, maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding, dat mijn login en wachtwoord verkeerd zijn. Dan heb ik via de site v Proximus een nieuw wachtwoord ingesteld, maar kan nog steeds geen mails ontvangen. Nu werkt dit zelfs niet meer op mijn gsm. Hoe kan ik dit oplossen? een nieuw wachtwoord instellen kan ik niet meer, want ik kan geen mails meer ontvangen, dus ook geen link om een nieuw wachtwoord te bevestigen...
Ontving aanbod voor 1 maand gratis film e.d. De termijn loopt of op 25 juni. Ik wil dit niet verlengen. Wat te doen ?
Wat is het nr om de klantendienst van de premium club te bereiken ?
Sinds 2 maanden hebben we een ROP upgrade gehad. Zonder aankondiging lag ons internet er uit, bellen met de Helpdesk gaf geen oplossing want men wist zeker dat het een storing was (monteur werd ingepland). De dag er op hadden we plots internet, en kijkend in mijn Fritzbox zag ik Vectoring actief staan (en Broadcom in de ROP). Ik heb de monteur maar geannuleerd. De snelheid was door het intrainen wat laag, maar dat was logisch. 2 Maanden later hebben we een 70/20-connectie, terwijl ik een Maxi-abo heb. Mijn Fritz zegt dat ik 137/25 aan kan. Ik vraag me af waarom mijn lijn niet hoger gaat dan 70/20? Volgens de Proximus site destijds moet ik tot 100mbps download halen. De upload is goed zo, 😃 maar de download lijkt lager te zijn dan wat het was voor de vectoring-upgrade. Mijn Fritzbox heeft BGC-goedgekeurde firmware, vectoring staat op full, profiel 17a. Wat kan er mis zijn? Als ik bel met de helpdesk kom ik meestal bij een callcenter in Antwerpen uit (dat geen Proximus is maar
Beste, ik ben net verhuisd en wil nu mijn alias-skynet.be mail-adres dat ik tot nu toe bij mijn ouders gebruikte, mee verhuizen naar miijn nieuwe mail-box. Hoe kan ik dit doen? Mvg, Marc
Ik had op 3 pc (laptops) het anti virus van norton geïnstalleerd van proximus (5 euro/mnd), nu op één laptop heb ik alles naar fabrieksinstellingen moeten brengen door omstandigheden. Maw ik ben niet meer beschermd, kan ik norton terug installeren? Waarschijnlijk terug op de site van proximus gaan... mvg, franky
Na het plaatsen van B-box 3 is het mij niet,meer gelukt om draadloos te printen met mijn Epson Stylus SX420W. Indien ik het netwerkstatus/netwerkverbinding controleren uitprint zegt hij het volgende: Het netwerk functioneert goed. Er zijn echter conflicterende kanalen op uw router of toegangspunt gedetecteerd. Hoe kan ik mijn printerprobleem oplossen? grtjs
ik heb van 2 weken geleden een nieuwe decorder, (deze staat boven) mijn 2 de decorder staat beneden. als ik nu iets programeer dan neemt hij dit boven op en niet beneden. hoe kan ik dat veranderen?
Welke HD-zender wil de modale Proximus-klant er het liefste en eerste bij in het standaardaanbod?
Als ik aangemeld ben op MyProximus en klik op 'details bekijken' bij factuur, krijg ik het scherm in de bijlage, waar ik me duidelijk niet kan op aanmelden.
Beste, Ik ben sinds eergisteren bezig met een GTA V LCPDFR server te runnen en dat lukte maar ik heb poortmapping nodig om er in te kunnen en wat ik krijg is gewoon "Loading.." Meer krijg ik niet te zien, Zoals u kunt zien in de bijlage is hoe ik lang wacht en toch gebeurt er niks. Alvast bedankt voor je hulp. -Didier
Ik heb pas een Nieuwe decoder kleine V5c zonder zonder harde schijf en geen aanduiding van de film of serie die je bekijkt moet je daar iets voor doen of aanzetten? groetjes joan uit schoten
De laatste 3 maanden hebben we problemen gehad met trage internetsnelheden (rond de 3mbps) vanaf ongeveer de 3e week van de maand en loste het probleem zich op wanneer de nieuwe maand begon. Na een heel aantal mogelijke oorzaken af te lopen vond ik niet echt een oplossing. Nu heb ik echter een sterk vermoeden; ik kreeg eerder vandaag een melding in mijn browser dat het maximale volume bijna bereikt was en realiseerde me dat wanneer je bij internet comfort in een pack de 300gb bereikt de snelheden beperkt worden tot (toevallig) 3mbps. Toen ik dan in MyProximus inlogde om mijn vermoeden te bevestigen viel mij echter iets op. Gebruikt volume voor deze maand 8gb .. mb van de beschikbare 300gb. (Wat vrij onrealistisch is in het algemeen voor ons) Het probleem is nu echter dat ook al vermoed ik dat in werkelijkheid die 300gb bereikt is ik geen extra-volume kan toevoegen om het probleem op te lossen, omdat er zogezegd nog genoeg beschikbaar is. Alle mogelijke informatie is welkom en alva
Sinds ik ben overgestapt naar de bbox-3, is het mij nog niet gelukt om beelden opgenomen door mijn foscam camera op het opslagmedium op te slaan dat ik via usb op de bbox-3 heb opgeslagen. Ftp leek mij de beste oplossing maar ik weet niet wat ik moet ingeven voor de gevraagde parameters (zie printscreen in bijlage)... Eventueel zal het misschien nodig zijn dat ik een (bijkomende) poort openzet? Overigens kan ik de camera wel van buitenaf benaderen om streaming beelden te bekijken.
ik heb sinds 30/5 een easy+15 abonnement bij proximus. ik neem aan dat ik gestart ben op 31/5. toch krijg ik vandaag al een sms met bericht : "op 22/6 start uw nieuwe bundel". weet iemand waarom de maand bij proximus maar 3 weken duurt ? of is dit omdat mij belkrediet op is ? graag enige uitleg als iemand die weet. bedankt n.
Ik heb veel problemen met deze applicatie. Zowel op de ipad4 als op mijn Samsung s7. Ik heb enkele films en spelletjes die niet werken gedownload. En zou ze dus graag terug verwijderen. Maar dat lijkt totaal niet te lukken???
Hallo, een paar jaar geleden heb ik de overstap gedaan van Telenet naar Belgacom (in der tijd) voor een pack met 3 tv's. Dus 3 decoders en het hoogste pack met vaste telefonie. Dit zou geen probleem zijn 'ons systeem kan dat aan'. De technieker kwam om alles te installeren en het eerste probleem kwam aan het licht Als mijn dochter in haar kamer tv had, was er in onze kamer sneeuw De technieker belde met een collega en die bevestigde dat de modem dit niet kan! hij heeft allerlei dingen verandert en toen werkte het wel, maar als wij tv bekeken in het salon had mijn dochter geen internet Het was het één of het ander! De internetsnelheid zakte door zijn poten Even gebeld met de technische dienst, die stonden met hun mond vol tanden en konden niet antwoorden Naar de Belgacom shop geweest en daar vertelde ze mij 'als het niet werkt, moet u maar alles terugbrengen' Dat hebben we dan gedaan, en direct straat overgestoken en terug naar Telenet gegaan Nu is de vraag, is proximus betr
Bron: http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2753275/2016/06/20/Vtm-neemt-Acht-over-en-maakt-er-mannenzender-van.dhtml . Nu nog Acht HD en we zijn volledig mee.
1. Bij het raadplegen van mijn producten zie ik een huidig vast internetverbruik van 43 GB staan voor de maand juni. Wanneer ik verder klik op "mijn verbindingsstijden raadplegen" zie ik een gecumuleerd verbruik van 323 GB vast internet staan voor juni. Vanwaar dit verschil ? Ook zie ik opeens op een dag een verbruik staan van 293 GB waarvan ik niet weet waar dat vandaan komt want ik heb maar een paar uur gesurft die dag.Quid ? Kan dit komen door een torrent ? 2. Als je bij verbindingstijden raadplegen van de maand kijkt zie je dat het verbruik van sommige dagen onderlijnd word met een blauwe streep en andere dagen niet. Wat is het verschil ?
ik heb geen factuur (van mei) ontvangen via de post en ook de zogezegde 2 herinneringen niet!!! nu zie ik op mijn factuur van vandaag 26€ (!!!!) extra kost!!!! dus bel ik naar het 0800 nummer; een dame vertelt me doodleuk dat mijn internet en tv zal afgesloten worden als ik niet betaal ik leg haar uit dat ik de betaling niet KAN doen, want IK HEB GEEN FACTUUR!!! ik ben reeds 15 jaar trouwe klant bij Belgacom/Proximus. facturen altijd netjes betaald Waar is het bewijs dat deze herinneringen verstuurd werden? Of was er een probleem bij B-Post??? Kan dit zomaar allemaal???? Blijkbaar wel!! Allé, dus binnen enkele dagen zou ik dan mogelijk zonder internet of tv zitten. Dankjewel Proximus, na al die jaren trouw.
Mooi is dat zeg. Ik was vergeten datacompressie in de Operabrowser in te schakelen en veel filmpjes gekeken op Tweakers.net vd E3-beurs en natuurlijk over mijn datalimiet van 2 GB gegaan. Nu ligt de Px site en MyProximus al dagen plat en wanneer ik in de MyProximus app keek gaf die aan dat ik maar 500 MB verbruikt had wat niet klopte want ik had toen al al die filmpjes bekeken zonder datacompressie in te schakelen. Door falen van de MyProximus app ben ik dus niet op tijd verwittigd geweest van mijn te hoog dataverbruik. Vanmiddag werkte de app dan opeens weer. Bam, 2212 MB dataverbruik, €22 te betalen. Mijn berichten van Px dat ik over mijn limiet ging heb ik veel te laat gehad. Eerste bericht heb ik ontvangen op 15/06/2016 om 11:47: Proximus-info: op 14/06/2016 om 02:43 had u 1677722 KB van uw maandelijkse mobiel internet volume inbegrepen in uw Internet Overal Pack verbruikt. Tweede bericht, ontvangen op 15/06/2016 om 12:47: Proximus-info: beste klant, op 14/06/2016 om 02:
Ik heb een wifi camera gekocht maar het lukt niet om die aan te sluiten. zijn er bepaalde poorten die open gezet moeten worden misschien?
BBOX3 sinds enkele maanden. Downloadsnelheid gemiddeld 5Mb met een Maxi abonnement. Volgens de criteria van Proximus zou ik 27 Mb moeten halen. Vroeger met BBOX2 idem lage snelheden met dit verschil dat ik met de BBOX3 nu zelfs geen HD tv-kanalen meer aankan, vroeger met de BBOX2 wel. Een aanpassing na bellen met de helplijn bracht toen even de HD-kanalen terug om in de loop van de dag vast te stellen dat er opnieuw een automatische downgrade gebeurde en foetsie HD-kanalen terug weg. Sinds enkele dagen krijg ik 1x daags ook een opmerking op het tv scherm 'bandbreedte laag' of iets van die aard. Het gaat eigenlijk van kwaad naar erger en ja ik heb het al meermaals gelezen, de afstand tot de centrale speelt een rol maar centrum van Mechelen en toch maar 5 Mb, really? Antwerpen is het centrum van de wereld dus moeten we in Mechelen niet te hoog van onzen 'toren' blazen, maar dat kan toch beter? Al dikwijls overstap overwogen maar ik ben verder behoorlijk tevreden met Pro
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.