De laatste 3 maanden hebben we problemen gehad met trage internetsnelheden (rond de 3mbps) vanaf ongeveer de 3e week van de maand en loste het probleem zich op wanneer de nieuwe maand begon. Na een heel aantal mogelijke oorzaken af te lopen vond ik niet echt een oplossing. Nu heb ik echter een sterk vermoeden; ik kreeg eerder vandaag een melding in mijn browser dat het maximale volume bijna bereikt was en realiseerde me dat wanneer je bij internet comfort in een pack de 300gb bereikt de snelheden beperkt worden tot (toevallig) 3mbps. Toen ik dan in MyProximus inlogde om mijn vermoeden te bevestigen viel mij echter iets op.
Gebruikt volume voor deze maand 8gb .. mb van de beschikbare 300gb. (Wat vrij onrealistisch is in het algemeen voor ons)
Het probleem is nu echter dat ook al vermoed ik dat in werkelijkheid die 300gb bereikt is ik geen extra-volume kan toevoegen om het probleem op te lossen, omdat er zogezegd nog genoeg beschikbaar is.
Alle mogelijke informatie is welkom en alvast bedankt!
Vraag
Verbruik weergegeven in MyProximus is onjuist.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.