Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, ik kan de Proximus tv app perfect gebruiken op de IPhone 5s. Maar ik kan hem niet gebruiken als afstandsbediening. Hij heeft telkens mee dat ik dit toestel op dezelfde WiFi netwerk moet koppelen als de modem. Dit is gebeurd maar blijf dezelfde melding krijgen.
Beste, Ik heb op 25/11/2014 een pack genomen (internet + tv) waarbij ik dus voor 99 eur een samsung tv bijkreeg al promotie. Hiervoor diende ik een contract aan te gaan voor 2 jaar. Wegens omstandigheden zou ik dit pack willen opzeggen vanaf 1 juli. Kunt u mij zeggen wat de kosten hiervoor zouden zijn ivm de aflossing van de tv (aflossingstabel) of zal dit kostenloos kunnen gebeuren. Alvast bedankt. Mvg,
ik heb op her info kanaal gelezen dat syfy en 13 sth vanaf 1 juli niet beschikbaar zijn in het Multi boeket.In de plaats komt movie and serie pass totdat er een waardig alternatief is . Ik heb ook een abonnement op movie and serie pass. Dat wil dus zeggen dat ik 9,95 euro betaal en anderen dit gratis krijgen.?of gaat dit voorlopig niet gefactureerd worden
SBS, de moedermaatschappij van Vier en Vijf lanceert in oktober een nieuwe zender die Zes zal heten. De zender zal zich concentreren op aangekochte films en series. Ze zijn momenteel bezig met praten met de distributeurs. Benieuwd of PX zal toehappen. (zie artikel: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160614_02338053 of http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2738350/2016/06/14/SBS-lanceert-in-oktober-derde-tv-zender-ZES-wordt-nieuwe-film--en-seriezender.dhtml). Hopelijk zal PX nu wel toehappen en krijgen we ook snel Fox.
hoe activeer ik mobiele data om mijn i-phone ? APN? gebruikersnaam? wachtwoord? alvast bedankt voor jullie hulp
paswoord mailbox ps006449@proximus.be ? Ik ben nieuwe klant en heb nog nooit in deze mailbox geweest. Kan ik deze opnieuw instellen ?
onlangs heb ik de overstap gedaan naar proximus , nu wil il mijn E-mailadres bij outlook aanpassen ipv @telenet naar @proximus , het vorige wachtwoord was van telenet , moet nu dus het wachtwoord van proximus worden , waar vind ik dit ? bij de titel moet er outlook staan 🙂
Hey, Ik weet niet of het hier al gesteld is, waarschijnlijk wel, maar vond niet onmiddellijk iets terug en vraag ik het maar. Ik heb sinds vandaag een nieuwe TV gekocht. Nu heb ik gehoord dat je bij Telenet via een CI+ module (kaartje) eigenlijk digitale tv kan zien zonder decoder. Is hier een gelijkaardige variant voor proximus? Met vriendelijke groeten, Bart
Beste De instalatie van een PLC adapter wil maar niet lukken. Het lampje op de PLC adapter blijft maar rood branden terwijl dit wit zou moeten zijn De adapter is goed verbonden met de b box 3 Op de Wifi extender brand wel het lampje van de wifi wel constant Wat kan hier het probleem van zijn Bij voorbaat dank voor het antwoord. Gr John
Ik ben net overgestapt van Telenet naar Proximus. Wanneer ik met verkoopster sprak, is me onbeperkt internet verkocht. Nu blijkt dat dit 500GB is, wij hebben Netflix genomen en na 2 dagen heb ik reeds 75GB verbruik. Ik ga dus nooit toekomen met die 500 GB, heeft iemand ervaringen wat meer kost (of kost dit niets en is het effectief onbeperkt, zoals het verkocht werd), Alvast bedankt voor jullie antwoord/ervaringen. Stonne
ik ben reeds enkele jaren klant bij NORTON antivirus voor mijn PC.....ik betaalde via domiciliering elk jaar 39,99 € . Een jaar geleden stelde ik vast dat mijn pc veel fouten vertoonde en niet meer functioneerde zoals het moet, ondanks het feit dat ik reeds jaren een antivirus van Norton betaalde......Toen ik naar de programma's ging kijken ,stond er géén "NORTON" meer vermeld ondanks ik altijd betaalde,(Norton nam het geld van mijn rekening) Ik nam direct contact op met NORTON en men verzekerde me dat ze het direct gingen oplossen. Inderdaad s'anderendaags liep alles weer vlot...... Maar een half jaar nadien nam NORTON een som van 64,99 € nog eens van mijn bankrekening, en even later nog eens 9,99 €,terwijl ik reeds mijn jaarlijkse betaling van 39,99€ OOK nog zag verdwijnen van mijn rekenening ! en dit duurt reeds sedert 2,5 jaar ik belde naar Norton en die zegden dat ik die bijkomende diensten had aangevraagd,......!!! Ik betaalde zelfs voor 3 abonnementen(waarvan ze
Als ik mijn gsm aanzet verschijnt de melding "geen service".Een nummer bellen krijgt de melding "mislukt". Een geschreven bericht wordt niet verzonden. Het toestel heeft een pay&go kaart maar er is normaliter nog voldoende krediet want het toestel wordt zelden gebruikt. Hoe kan dit probleem opgelost worden?
kan tv overal bekeken worden op computer vista home premium? Ik probeerde al verschillende keren maar het lukt niet. Is er een stappenplan te volgen dat ik ergens kan vinden?
Beste, mijn vriend zit in het buitenland met een Belgisch gsm nr! Ik heb een abonnement met 300min bellen! Gaan de minuten dat ik hem bel gewoon van mijn abonnement af of zijn hier extra kosten aan verbonden? En als hij mij belt? Of blijft dat hetzelfde? Groetjes
Beste, In ons jeugdhuis heeft reeds 2 jaar digitale tv van proximus. Onze digitale tv is aangesloten op een beamer via HDMI. Wanneer we een film uitzenden of naar een programma kijken hebben we geen enkel probleem. Wanneer we 2 jaar geleden en dit jaar het WK en EK uitzenden zijn er wel problemen. Telkens er een kans op scoren is of er gescoord wordt staat ons beeld en ons geluid stil. Het beeld en het geluid hervatten zich na enkele seconden tot minuten. Zo kan het gebeuren dat we op het einde van de match reeds 4minuten achter lopen op het effectieve beeld. We veronderstellen dat het probleem te maken heeft met geluid of trilling op de digitale tv. De bak hangt boven het publiek en na het scoren bijvoorbeeld is het publiek erg luid. Daarna valt het beeld stil. Wanneer we het probleem zelf proberen te simuleren lukt het ons niet. De muziek erg luid zetten of trillen met de bak wanneer de tv speelt heeft dan geen invloed op het beeld. Heeft hier iemand een oplossing voor
Ik kan mijn contacten en mails niet synchroniseren met mijn Microsoft telefoon lumia 950 foutmelding: Dit account kan niet aan uw apparaat worden toegevoegd omdat het al op het maximaal aantal apparaten hebt ingesteld foutcode 0x86000c4c Als ik kijk op mijn account zie ik 2 apparaten aangesloten
Hey, weet er al iemand iets over de promoties voor de maand Juli als men nieuwe proximus klant word ?
Sinds vorige week heb ik een nieuwe decoder. Nu is mijn vraag hoe kan ik met Proximus app op mijn Windows Phone, de decoder bedienen want lukt niet.
Ik stelde vandaag vast dat op mijn Windows Phone (8.1) in de Proximus TV app nu ook de functie om mijn smartphone te gebruiken als afstandsbediening voor TV beschikbaar is. Hoera. Uitstekend nieuws. Het is nu wel nog even wennen. 😳
Bij het gaan naar 192.168.1.1 vragen ze om een serial number, Helaas is mijn modem aan de Muur geplakt met de achterkant naar de muur. Is er nog een andere manier dat ik aan dit nummer kan komen?
Even een technische vraag. Via de iPad kan ik met de proximus tv app televisie kijken. Als ik dit wil aansluiten op een extern scherm, bijvoorbeeld een tv scherm, via een lightning AV kabel, dus via wifi, dan krijg ik enkel een zwart scherm te zien. Om een of andere reden kan ik dan geen tv meer kijken via de app. Met bijvoorbeeld youtube filmpjes kan ik wel perfect het beeld van de iPad overzetten op een extern scherm met die zelfde kabel. Is dit normaal en/of is hier een oplossing voor?
Beste, ik ben aan het bouwen op de Geestbeekweg 23 in Lubbeek. Daar is echter bijna geen dekking van het Proximus netwerk. Het is zeker geen éénmalig voorval. Al verschillende maanden merken we op dat iemand met een Proximus abonnement daar niet gebeld kan worden net zoals er geen data network beschikbaar is. Het is dus ook zeker niet alleen op mijn telefoon maar bij iedereen met een Proximus abonnement. Kan u het nodige doen om dit snel in orde te brengen anders zal ik genoodzaakt zijn om een andere provider te zoeken? Dat lost natuurlijk nog niet het probleem van alle bezoekers met een Proximus abonnement op. Alvast bedankt om snel te reageren en in actie te schieten. Met vriendelijke groeten, Tom
Via het werk zijn wij klant bij proximus ( zogenaamde business klant). Ik wil inloggen op my proximus , doch ik heb dat nog nooit gedaan, vul mijn telefoonnummer in en de door proximus voorgestelde code , en bekom dan steeds de foutmelding : we herkennen uw telefoonnummer niet ? De app van proximus heb ik op de smart telefoon gezet, de wifi afgezet en via 3 g verbinding gemaakt , en zo herkent hij mijn telefoonnummer wel . wat nu te doen ? Buiten naar een servicepoint gaan , waar ik de boodschap krijg " we kunnen voor u niets doen omdat u business klant bent ????
bij de overname van een bedrijf was een telefoonnummer gekoppeld. Ik tracht meer dan 3 weken om dit nummer over te nemen en te laten activeren. Is deze slechte service normaal voor Proximus ? Blijkbaar zijn de oude mentaliteits gewoontes van de periode RTT nog niet verdwenen in dit bedrijf. Hoe kan ik dit oplossen of moet ik gewoon dit vergeten en een ander nummer aanvragen , maar dan bij een andere operator natuurlijk?
Bestaat er een mogelijkheid dat mappen die in mijn offline outlook applicatie zijn aangemaakt niet worden gesynchoniseerd met de imap mailbox?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.