Skip to main content
Antwoord

gsm: bellen en sms'en niet mogelijk

  • June 19, 2016
  • 8 reacties
  • 305 Bekeken

Als ik mijn gsm aanzet verschijnt de melding "geen service".Een nummer bellen krijgt de melding "mislukt". Een geschreven bericht wordt niet verzonden.
Het toestel heeft een pay&go kaart maar er is normaliter nog voldoende krediet want het toestel wordt zelden gebruikt.
Hoe kan dit probleem opgelost worden?

Beste antwoord door Contron

Je zou met een tweede sim-kaart, of een tweede GSM kunnen controleren of het aan je sim-kaart ligt of aan je gsm.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • June 19, 2016
Herstart je GSM eens, en als dat niet lukt haal je sim-kaart er eens even uit en er weer in.
Moest dat ook niet lukken even de batterij eruit halen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 19, 2016
Herstart je GSM eens, en als dat niet lukt haal je sim-kaart er eens even uit en er weer in.
Moest dat ook niet lukken even de batterij eruit halen.

HET PROBLEEM IS NIET OPGELOST;

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • June 19, 2016
Kan jezelf nog gebeld worden ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 19, 2016
Kan jezelf nog gebeld worden ?
neen

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • Antwoord
  • June 19, 2016
Je zou met een tweede sim-kaart, of een tweede GSM kunnen controleren of het aan je sim-kaart ligt of aan je gsm.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • June 19, 2016
Is je Pay and Go kaart nog wel geldig?
Misschien kan deze informatiepagina helpen:
www.proximus.be/support/nl/id_scatr_top_up_your_call_credit/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen.html
of deze
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_valid/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/hoe-lang-is-uw-pay-and-go-kaart-geldig.html
Anders kan je best eens contact opnemen met de klantendienst: 0800 22 800: te bereiken:
-technische vragen: elke dag, behalve feestdagen, van 8 tot 22 u, voor TV tot middernacht
-blokkeren kaart verloren of gestolen GSM : 24/7
-alle andere vragen: maandag tot en met zaterdag, behalve feestdagen: 8 tot 22 u,
of naar een Proximus center gaan om je simkaart eens te laten controleren.

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 19, 2016
Je zou met een tweede sim-kaart, of een tweede GSM kunnen controleren of het aan je sim-kaart ligt of aan je gsm.
Ik heb dit nu gedaan en het blijkt dat de sim-kaart niet meer werkt.

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • June 19, 2016
Dan zal je zo vlug mogelijk om een andere SIM kaart gaan, niet vergeten om telefoonnummers over te laten zetten anders moet je die allemaal manueel op de nieuwe SIM kaart invoeren.