ik ben reeds enkele jaren klant bij NORTON antivirus voor mijn PC.....ik betaalde via domiciliering elk jaar 39,99 € .
Een jaar geleden stelde ik vast dat mijn pc veel fouten vertoonde en niet meer functioneerde zoals het moet, ondanks het feit dat ik reeds jaren een antivirus van Norton
betaalde......Toen ik naar de programma's ging kijken ,stond er géén "NORTON" meer vermeld ondanks ik altijd betaalde,(Norton nam het geld van mijn rekening)
Ik nam direct contact op met NORTON en men verzekerde me dat ze het direct gingen oplossen.
Inderdaad s'anderendaags liep alles weer vlot......
Maar een half jaar nadien nam NORTON een som van 64,99 € nog eens van mijn bankrekening, en even later nog eens 9,99 €,terwijl ik reeds mijn jaarlijkse betaling van 39,99€
OOK nog zag verdwijnen van mijn rekenening ! en dit duurt reeds sedert 2,5 jaar
ik belde naar Norton en die zegden dat ik die bijkomende diensten had aangevraagd,......!!!
Ik betaalde zelfs voor 3 abonnementen(waarvan ze zegden dat ik die besteld had !!!)
Ze konden me geen enkel bewijs voorleggen dat ik dit allemaal besteld had ! (ik ben alleenwonend)
Nadat mijn boekhouder een brief aan hen had doorgestuurd om deze praktijken aan te klagen,schreven ze een mail dat ze reeds een som geld hadden gestort op mijn bankrekening.
Natuurlijk kreeg ik dat geld niet,het was weer gelogen
Hoe kan ik mijn centen terugkrijgen???
Wie kan me helpen?
Niena
Antwoord
IK BEN OPGELICHT DOOR "NORTON" BEVEILIGING (PC)
Beste antwoord door Marie-AnneVandebos
Dus dan moet ik concluderen dat je wel veel pech gehad hebt dan ofwel spreek je van veel jaren terug waar Norton nogal zwak uit de hoek kwam tenopzichte van anderen en onder ander omdat hij de pc nogal vertraagde !
Maar we gaan nu wel volledig off-topic en heeft niks met TS zijn probleem te maken !
Ik denk niet dat dit off-topic is aangezien de info die ik vrij gedeeld heb misschien in de toekomst nuttig kan zijn. Excuseer mij als mijn mening verkeerd overkwam.
Ik heb ook laten weten dat je gratis bij test-aankoop juristen terecht kan. Aangezien dat gerechtskosten zeer hoog kunnen oplopen is extra info inwinnen bij gespecialiseerde mensen geen onnodige luxe denk ik.
Ik denk dat het aan Niena is om uit te maken wat voor haar nuttig is en niet. Wij zijn hier niet om haar ons mening op te dringen.
Het enige wat wij kunnen doen is advies geven en uiteindelijk is het aan haar om een beslissing te nemen.
Aan Niena:
Ik hoop echt dat je zo snel mogelijk deze situatie kunt oplossen. Veel succes!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.