Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds april klant bij Proximus met 2 Gsm nummers, het aanmaken van een login bij MyProximus lukt bij geen van beide nummers. Hoe kan dit opgelost worden ?
Dit heb ik al verschillende malen vastgesteld: je gaat naar de proximustv website in Safari op Mac OS X Je probeert live tv te kijken. Je kiest bvb Canvas, of een voetbal wedstrijd uit 11+. Na 1 minuut of langer krijg je een login scherm. Je logt in en dan terug wachten, switcht ie terug naar scherm om TV1 te bekijken. (Ik had Canvas geselecteerd). Je switcht terug naar Canvas of een voetbal zender. Je kijkt de match uit : 30 min of langer. Vervolgens probeer je een andere zender te bekijken, maar krijg je stevast het bericht. dat de server tijdelijk niet beschikbaar is en later terug moet proberen. Dit lukt niet. Dit fenomeen duikt niet op in de IPad App. met vriendelijke groet
Beste Na het inloggen op premium Club krijg ik de melding "U hebt geen toegang tot deze toepassing, .....niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing" en dit terwijl ik wel beheerder ben. mvg Sven
Al meer dan een maand krijg ik mijn informatie niet meer aan de praat op de site MyProximus. Het heeft vroeger goed gewerkt. Is er een probleem met de site zelf of is er iets mis met mijn account? Zie bijlage voor wat screenshots.
Ik ben ingelogd op 'my proximus' maar ik zie geen lijst onder 'mijn producten', al heb ik een vaste lijn en internet
Hallo, Ik heb volgend probleem. Mijn set-up is als volgt: - BBOX2 (wifi uitgeschakeld) - Airport Extreme in bridge mode - Decoder proximus TV verbonden met Airport Extreme Wifi signaal werkt prima. Gelijktijdig radio luisteren op TV en wifi = OK. Van zodra ik TV kijk, vertraagt het internet/wifi signaal en lukt het niet meer om op de laptop te werken. De laptop blijft wel verbonden met het netwerk. Enig idee?
Ik heb net gezien dat het internet verbruik van gisteren zo'n 379 Gb was in 24u! Normaal zit ik tussen de 3 en 15 Gb per dag wat neerkomt op een verbruik tussen de 150Gb en 250Gb per maand. Is er iets mis met de meting van het verbruik? Als ik kijk naar het totaal bij maandelijks volume dan staat daar 119 GB... Als dit hoog verbruik klopt, dan zit ik wel heel snel aan mijn limiet van 500 Gb (475,993 Gb)! Hoe kan ik het "echte verbruik" checken?
Beste, Ik wil via de ps4 store aankopen kunnen doen op rekening van mijn factuur. Dit lijkt echter niet mogelijk? Waarom staat proximus niet tussen de lijst? En de andere providers wel? Kan u dit mss inorde brengen voor mij?
Ik merk nu al 2 dagen dat het symbool van TV Replay niet meer zichtbaar is tussen 18 uur en 21 uur en dat je tot 4 uur terug geen gebruik kan maken van TV replay. Het programma dat speelt kan je wel heropstarten. Gisteren naar het journaal gekeken op één van 18 uur tot 19u20 Two and a Half Men met start om 19u20 geen probleem om te heropstarten. Two and a Half Men met start om 18u50 niet te heropstarten Na 21 uur werkt TV Replay + terug normaal.
meestal ontvang ik mijn factuur per mail rond de 8ste of 9de van de maand. Deze maand (juni) nog niet. Ook op my proximus is ze nog niet. Is Proximus later of is er een probleem in hun systeem? Is dit bij nog mensen opgevallen?
Na het installeren van een nieuwe simkaart werden in the contacten een reeks officiele diensten toegevoegd zoals politie ,brandweer ,antigif ,childfocus... In the contacten app kunnen deze als optie verwijdert worden maar in de "telefoon" app blijven deze als je kontakten opvraagd en de enige optie is sharing. Dit is erg vervelend ,het is niet ongebruikelijk als je scrollt dat je een nummer activeert.Is het mogelijk deze van de simkaart te verwijderen? Als ik de simkaart uit het toestel haal verdwijnen ook deze nummers uit de kontakten.Het is dan ook duidelijk dat ze op de sim staan. Het toestel en de sim zijn beide nieuw.
We krijgen een nieuw GSM nr... Na 2 weken is het nummer nog steeds niet geactiveerd. Er wordt niet geantwoord op mails. We gaan langs in Sint-Niklaas bij proximus. De betreffende verkoper is met vakantie. Wat blijkt? Het nummer dat ons werd toegekend kan niet worden geactiveerd... Wij hebben een probleem! Want dit nummer is voor een nieuwe firma en de visitekaartjes zijn reeds gedrukt. Kostprijs: 400 € We wachten nog steeds op een antwoord van proximus. Hoe gaan zij dit oplossen?? Hoe kan het in de eerste plaats gebeuren dat er een nummer wordt toegekend dat niet kan geactiveerd worden? Wie gaat er opdraaien voor de kosten van de kaartjes?
Via de proximus.be lukt het mij al weken lang niet om een detailoverzicht te krijgen van de betaalde fakturen. Ik krijg steeds het volgend bericht: "Opgelet. Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen." Ook als je een domiciliëring wil aanvragen krijg je hetzelfde bericht. Zijn er bij Proximus dan geen programmeurs om dit probleem op te lossen?
Hallo, Ik krijg een bericht binnen van het nummer 8999. Wat ingesteld staat als een proximus nummer bij mij. De sms zegt enkel "TEXT NL". Weet iemand wat dit zeggen wilt? Alvast bedankt
Wat wil dit zeggen als je een SMS van proximus 8999 krijgt met de melding "TEXT NL"? Dank u
Beste Allen, Op de site was ik op zoek naar een extra zenderpakket voor wat meer internationale sporten. Nu zie ik dat de 1ste maand gratis is. Kan ik dit gewoon activeren en als ik het na 2 weken beu ben gewoon opzeggen zonder extra kosten? Merci!
Hoe kan ik de binnenkomende internet via bbox 3 beperken in tijd om minder discussies thuis te hebben met de kinderen ?
Is er een aanpassing gebeurd op het forum? Vroeger via IE naar de website van PX moet nu iedere keer inloggen. Als ik surf op het forum zoals vandaag al 3 keer scherm gekregen om in te loggen en was in gelogd?
Dit weekend zijn we op een locatie waar geen internet of kabel tv is. We zouden graag toch het voetbal zien, dus de Proximus tv app op de iPhone gezet, HDMI adapter voor de tv gekocht om zo via 3G te kijken. We openen de app selecteren een zender, geen probleem, maar vanaf het moment dat we de HDMI kabel verbinden, geeft de app de melding: "deze zender kan niet afgespeeld worden. Kies een andere zender aub" Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt voor het meedenken!
Hallo, In juli ga ik voor een kleine maand naar the USA. Ik heb gezien dat er een Travel Pack EU en Topbestemmingen voor 12,90 euro/maand bestaat. Is dit mogelijk om dit slechts voor 1 maand te activeren?
Ik vertrek eind augustus weer voor een maandje naar de VS en dacht eraan om eens een van die nieuwe travelpacks uit te proberen. Wat ik echter niet kan terugvinden, is of de belminuten en sms'en ook gelden naar nummers van het land waar je je bevindt? Als het enkel naar en van België is, heb ik er eigenlijk helemaal niets aan.
Hallo Op dit ogenblik heb ik thuis 1 tv actief. Decoder is aangesloten op mijn bbox3. Ik wil straks een tweede toestel aansluiten in een tweede kamer. Ik lees vanalles over de draadloze oplossingen bij proximus dus had ik nu 2 vragen; 1) Dewelke is de beste oplossing? 2) als ik zou kiezen voor de wifi bridge, moet ik dan een bridge aanschaffen voor 1 toestel of voor 2 toestellen? ( vermits deze in het salon op de bbox is aangesloten is dit mij niet volledig duidelijk) Thx!
Hoe kan ik het paswoord wijzigen van myproximus ?
Op onze hoofd TV is momenteel als decoderprofiel sdtv + sd cpvr te zien. Vroeger was dit hd tv + hd cpvr. Op de andere tv in de keuken is het juist andersom. De decoderprofielen moeten dus juist anderom staan. Ik heb de optie 'ontvangen van HD zenders blokkeren ' op de hoofd tv eens ingeschakeld om te zien wat dit gaf maar nu lukt het niet meer om ze in te schakelen met de optie'ontvangen van HD zenders toelaten'. Hij blijft hangen op 'informatie, even geduld aub. ' en schakelt de HD zenders niet in. Als ik ontvangst van HD zenders op de tweede tv wil uitschakelen lukt dit ook niet. Iemand een oplossing? Misschien komt het omdat Px momenteel onderhoudswerken aan zijn servers uitvoert. We zitten nu trouwens in zone 1, dus 3 tv's in HD moet mogelijk zijn. Moet je daarvoor bellen naar Px om die decoderprofielen te laten wijzigen in drie keer HD(Twee profielen in HD is ook genoeg want we hebben slechts twee tv's)?
Hoi iedereen, Ik heb een probleem met de website. Ik heb een domain gekocht, en deze is normaal gelinkt aan mijn belgacom/skynet profiel. Echter, waar kan ik nu terugvinden waar mijn files staan? De index.htm ed? Ik lijk die nergens meer te kunnen terugvinden, maar ze zijn er wel ;-) ik gebruik voor het overzetten eigenlijk WS_FTP LE Hostname? Host type: automatic User id? Password? Alvast bedankt! groetjes, Raff
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.