Skip to main content
Vraag

MyProximus site kapot?

  • June 8, 2016
  • 3 reacties
  • 221 Bekeken

Al meer dan een maand krijg ik mijn informatie niet meer aan de praat op de site MyProximus. Het heeft vroeger goed gewerkt. Is er een probleem met de site zelf of is er iets mis met mijn account?
Zie bijlage voor wat screenshots.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • Rising star
  • June 8, 2016
Ben je alleen voor je mobiele telefoon bij Px? Dan moet je waarschijnlijk eerst je gsm-nummers toevoegen zoals te zien is in de screenshot

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 8, 2016
Nee, ik ben als klant ingeschreven op de pack comfort (internet, tv en telefoon). Het leuke eraan is dat sinds dat ik zoomit aangevinkt had ik dit probleem heb en ik kreeg sindsdien enkel nog de facturatie per post.

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • June 18, 2016
best de klantendienst 080022800 eens contacteren zodat deze je account kunnen resetten (email ontkoppelen) zodat je opnieuw kan registreren.
MVG