Skip to main content
Vraag

Detail faktuur en domiciliëring aanvragen

  • June 16, 2016
  • 2 reacties
  • 349 Bekeken

Via de proximus.be lukt het mij al weken lang niet om een detailoverzicht te krijgen van de betaalde fakturen. Ik krijg steeds het volgend bericht:
"Opgelet. Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen."
Ook als je een domiciliëring wil aanvragen krijg je hetzelfde bericht.
Zijn er bij Proximus dan geen programmeurs om dit probleem op te lossen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Elsa
  • June 16, 2016
stuur anders eens een privé bericht naar Het Proximus Team zodat ze je profiel instellingen kunnen checken of daar niks mee mis is. Je kan natuurlijk ook bellen naar de helpdesk 0800 22 800 (7d/7 tot 22u)

  • Auteur
  • June 16, 2016
Ok, zal ik doen