Antwoord
Ik heb een nieuwe decoder
Sinds vorige week heb ik een nieuwe decoder. Nu is mijn vraag hoe kan ik met Proximus app op mijn Windows Phone, de decoder bedienen want lukt niet.
Beste antwoord door Marleen
Hallo,
De Proximus TV app voor WP heeft niet alle functies zoals je die hebt op IOS en Android toestellen. Overschakelen van de app naar de TV, bv bij het bekijken van opnames gaat (nog) niet.
Zie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_app_as_rc/particulieren/support/mobiele-applicaties/proximus-tv-applicatie/functies-van-de-proximus-tv-applicatie/uw-tv-bedienen-met-de-proximus-tv-app.html
De Proximus TV app voor WP heeft niet alle functies zoals je die hebt op IOS en Android toestellen. Overschakelen van de app naar de TV, bv bij het bekijken van opnames gaat (nog) niet.
Zie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_app_as_rc/particulieren/support/mobiele-applicaties/proximus-tv-applicatie/functies-van-de-proximus-tv-applicatie/uw-tv-bedienen-met-de-proximus-tv-app.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.