Ik bezit een gratis mailbox via belgacom webmail van belgacom. Gisteren kreeg ik allemaal rare mails (mailfailure en mailadressen waar ik nog nooit van gehoord had). Vandaag kan ik plots niet meer inloggen in mijn mailbox. Paswoord resetten lukt niet, want ik heb de optie op mijn paswoord te resetten niet aangevinkt in mijn box (waar dat dan ook mag staan).
Heb alle hulplijnen van belgacom reeds gebeld, maar steeds krijg ik pas assistentie als ik een belgacom klant ben en eerst mijn lijnnummer intik. Ik ben helemaal geen belgacom klant meer, maar maak nog steeds gebruik van de belgacom gratis mailbox skynet webmail.
Kan iemand mij hierbij helpen en mij zeggen wat of wie ik hiervoor moet contacteren ?
Bedankt
een hopeloze skynet webmail gebruiker
Antwoord
Kan plots niet meer inloggen in mijn belgacom mailbox!!
Beste antwoord door longhouse
Normaal is de skynet (proximus nu) mail gratis als je een van de producten van internet bij Proximus neemt, indien je Proximus verlaat blijft dit normaal nog 1j actief (wettelijk is een provider dit minstens 6 maand), daarna blijft de mail nog 6 maand inactief en daarna word deze verwijderd, als je mail op inactief gaat werkt deze niet meer maar ontvangt deze nog wel de mail, alleen kan je ze niet meer opvragen. Dit is een beetje om klanten bij hun te houden dat dit gedaan word, als persoon raad ik je dan een gratis mail van bv Outlook (vorige hotmail) of Gmail aan.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.