Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hen vandaag voor de 2 de maal al problemen met het synchroon lopen van stemmen en geluid. Heb alles gereset maar niet geholpen.
Mijn factuur van vorige maand was door een misverstand van mezelf te laat betaald. Toen ik dit merkte, voordat ik een herinnering/aanmaning in welke vorm dan ook van Proximus had gekregen, bleek dat ik via MyProximus geen volumepacks meer kon activeren. Ik heb daarop via de website mijn factuur onmiddellijk betaald met Bancontact. Pas nadat dit gebeurd was kreeg ik per sms een eerste herinnering/aanmaning tot betaling. Op de MyProximus stond mijn betaling op dat moment met een status "in verwerking". Een dag later heb ik telefonisch contact opgenomen met de facturatiedienst van Proximus om te melden dat ik betaald had en heb ik gevraagd of ik verder nog iets moest doen. Ook daar wist men mij te vertellen dat mijn betaling was binnen gekomen en dat er waarschijnlijk in de loop van de dag terug de status "Alles in orde" op MyProximus zou verschijnen. Dat laatste was inderdaad correct maar... mijn optie om een gratis volumepack te bestellen was nog steeds verdwenen. De gebruikelijke li
Beste, Ik vind overal wel da ik een mini din naar rca stekker nodig heb om mijn v5 compact decoder aan te sluiten op mijn home cinema.... Maar nergens de hoeveelheid pinnen dat ik exact nodig heb ? Of neem ik gewoon het aantal pinnen dat op de decoder zit ? Dacht dat er 9 op zaten kan iemand met 100 % zekerheid even zeggen hoeveel pins mini din jullie gebruiken voor audi out ? tx
aangegeven krediet 16,30 euro bestel 3gb à 12 euro en antwoord is dat ik te weinig krediet heb en moet herladen ??
Dinsdag 3/9/19 's morgens All Sports besteld (1 maand gratis). Via de Pickx app heb ik wel toegang, maar op de decoder niet. De zenders springen van 100 naar 130. Morgenavond is er een belangrijke UFC wedstrijd op Eleven Sports 3 die ik niet wil missen. Ik hoop dat het tegen dan in orde is. Al verschillende malen via Facebook contact opgenomen, maar geen ondersteuning gekregen...
Beste, ik zou graag Voip gebruiken, ik heb een gigaset c530 ip gekocht, ik kan bellen als ik hem aansluit op de old skool kant, maar dat is dus niet de bedoeling, Voip gebeurd op Vlan 20, zit deze getagged op alle poorten? of moet ik met vreemde rj11 naar rj45 stuff beginnen werking richting mijn switchen? indien ik mijn telefoon dan toch op vlan20 actief zou krijgen, kunnen jullie mij eens de instellingen voor geven? of makkelijker nog hebben jullie een auto configuration code file?
Beste, Ik zou graag mijn vaste lijn opzeggen en overschakelen naar Pack Internet + TV ( 59 euro/maand ) Kan iemand mij helpen? Mvg, Öz Eda Sibel
Worden de prijzen van de smartphones regelmatig aangepast naar prijzen bij andere winkels? De Samsung A20e staat ondertussen al bij veel winkels 153 euro, bij Proximus nog steeds 179 euro zonder abonnement. En nee, ik ben geïnteresseerd in een overpriced abo, want het zal een minimalistisch Scarlet abo worden van 8 euro voor de dochter.
3 jaar geleden kon ik als trouwe klant een gsm verkrijgen voor 9€, op voorwaarde dat ik nog 24 maanden domicilieerde. Nu mijn gsm aan vervanging toe is en ik daar weer aanspraak wil op maken, moet ik plots nog eens 10€ per maand opleggen om data te verkrijgen die ik niet kan gebruiken! Ik heb een Tuttimus-abonnement waar alles inzit en de data nu al niet opgebruikt krijg. Ik ga toch geen 24 maanden vasthangen aan een provider voor een toestelletje dat amper meer kost in de Mediamarkt?! Bij andere providers krijg ik zo'n toestel gewoon gratis als nieuwe klant. Ook Proxiclub werd eerder al afgeschaft en vervangen door nutteloze voordelen. Ik voel me zwaar in de kou gezet na 23 jaar trouwe klant en overweeg dan ook duchtig om van provider te veranderen! Proximus geeft blijkbaar enkel om nieuwe klanten...
Hoe kan je in dit tijdperk in contact komen met proximus? Bellen? Na 40 minuten en 5 medewerkers te horen, kreeg ik geen antwoord wel tevredenheidsenquetes. Mailen dan maar..ah nee over een klacht kan je beter bellen 😣..dit forum dan maar. Na lang aandringen mag de proximusman zn producten komen aanbieden. Via easyswitch zullen we overstappen van telenet naar proximus. Afspraak 4 september tussen 8u en 12u30...de afspraak aanpassen kan tot 20 (!) September. Ik wacht de hele voormiddag...niemand gezien. Na ellenlange muziekjes en verschillende medewerkers kom ik terecht bij de man die me zegt dat ik dit best met telenet regel 🤔🤔. Toen ik hem op de absurditeit van dit voorstel wees zou hij overleggen met de supervisor en me dadelijk terug bellen...dat is nu 4u geleden, ik denk dat hij niet meer gaat bellen?
Ik krijg een mail ik een privebericht heb.Dacht,eindelijk,na 2maand antw.Klik ik op de link,komt er op ik geen toegang heb.Log in en dan komt er zowel op laptop als op gsm pagina niet gevonden.Ga ik naar mijn profiel,staat er ook ik een privebericht heb,klik ik er op staat er geen enkel,maar de melding blijft wel staan.Begrijp dit dus niet.Wat moet ik dan doen om dit te kunnen zien? Tascha
Mijn man en ik hebben al jaren een gsm-abonnement met korting via zijn werkgever. We ontvangen en betalen de rekeningen zelf. De laatste maanden enkel per sms, want mijn herhaalde telefoons om ze terug via de mail te versturen hebben nog niets opgeleverd. Telkens vriendelijke medewerkers die beloven dat het in orde komt, maar er gebeurt niets en als je terugbelt, kan je altijd terug je hele verhaal doen. Vandaar dat ik nu dit forum eens probeer. Rekening raadplegen via myproximus kan dus ook niet, want om me hiervoor aan te melden heb ik gegevens nodig die op de factuur staan. Tweede probleem: Wegens aanschaf nieuwe gsm's moeten we overstappen naar een nano-simkaart. Nu worden we al meer dan een maand van het kastje naar de muur gestuurd: telefonische helpdesk stuurt me naar de winkel (Bist, Wilrijk). Daar zeggen ze dat zij geen rechten hebben om dit te doen omdat het om een bedrijfskaart zou gaan. Ter plaatse met de helpdesk contact opgenomen wat leidde tot een ruzie tussen de helpd
Kan dit? Ervaring mee?
Hallo Onze eindklant hebben sinds 4 a 5 jaar een sim kaart in een 4G router zitten van jullie daarop is een camerarecorder geconnnecteerd. Dit is op een site waar geen vaste internetverbinding mogelijk is. Wij kunnen naar deze camerabeelden kijken vanop afstand via een vaste pc geen enkel probleem. Wij kunnen naar deze camerabeelden kijken met een Gsm met proximus sim kaart die geconnecteerd is met gelijk welke wifi. Wij kunnen NIET naar deze camerabeelden kijken met een telefoon met proximus simkaart die op 4G geconnecteerd is. Wij kunnen naar deze camerabeelden kijken met telefoon met simkaart van een andere provider die geconnecteerd is met 4G. Onze Eindklant heeft natuurlijk allemaal sim kaarten van proximus in zijn bedrijf, waardoor hij via 4G niet naar camerabeelden kan kijken. Wat is er veranderd aan de instelllingen van deze sim kaart ? Of kortweg hoe kan dit opgelost worden?
hallo allemaal, adult pakket staat nu al 2 dagen in behandeling..??? is dit normaal??? Alvast bedankt jongens en meisjes voor jullie hulp :) peace 🙂
Ondertussen 1u30 met helpdesk gebeld en langs gegaan in Proximus winkel. Mijn probleem: ik wil 500 MByte data opladen op mijn Pay&Go kaart. Als ik dit doe via de app krijg ik de melding "Oeps er ging iets mis! Probeert u het later opnieuw!" Als ik dit doe via de ussd code # 152*1 #, krijg ik de melding "Proximus-info: het kreditet op uw kaart is onvoldoende om dit pack te kunnen kopen. Gelieve uw kaart te herladen en opnieuw te proberen. Bedankt." Stappen uitgevoerd op vraag van de helpdesk: - MyProximus app verwijderen - Nieuwe simkaart in de Proximus winkel gaan halen - telefoon herstarten De laatste boodschap die ik kreeg van een proximus-medewerker was om een klacht in te dienen, om op die manier het resterend bedrag van mijn pay&go kaart terug te krijgen aangezien Proximus niet in staat is om de services te leveren die ze zeggen te leveren. Via telefoon een klacht indienen kon dan ook weer niet. Ik probeer dus via dit forum een klacht in te dienen.
Verhuis besteld naar nieuwe woning. Het juiste telefoonnr. doorgegeven waar men ons kon bereiken. Bevestigingsmail gekregen met een onjuist telefoonnr. Opnieuw juiste telefoonnr. doorgegeven. Telefoon gekregen van Proximus om dit nog eens te bevestigen. Dag van de verhuis, geen technicus te bespeuren. Plots wel een mail gekregen dat de technicus langs is geweest maar ons niet thuis heeft gevonden. (We waren de hele dag speciaal thuis gebleven.) Ook geen telefoon gekregen van de technicus... Blijkt dat hij de verkeerde telefoonnr. had. Opnieuw gebeld met Proximus en het juiste telefoonnr. doorgegeven. Nieuwe afspraak gemaakt om 1! week later langs te komen. Opnieuw geen technicus te zien, wel weer een mail met de melding dat hij langs geweest is maar ons niet thuis heeft gevonden. Er werd ook niet opgebeld. Direkt gebeld met Proximus hoe dit komt... Blijkt dat alweer het verkeerde telefoonnr. in het systeem zat! Mijn vader van 76 is de hele ochtend nerveus geweest opdat die technicus t
Ik heb vandaag in de Proximus-winkel te Herentals het abonnement van de vaste telefoon van mijn vader opgezegd (wegens verhuis naar rusthuis). Bij mijn thuiskomst verkeeg ik reeds een bericht met een overzicht van de aanvraag ... Hierbij stond wel : Boodschappendienst toegevoegd ... Dit heb ik echter nooit gevraagd !? Wat houdt deze dienst juist in ? Is deze betalend ? Welke instantie moet ik raadplegen om deze te verwijderen ? Mvg Vissers Bert
Hoe ka. Ik mijn inlognaam opvragen want ben deze vergeten voor de app cloud
Het zou fijn zijn moest er een abonement zijn voor militairen die in conflict gebieden verblijven. Het internet is in deze zones vaak slecht of niet aanwezig, defensie doet een inspanning maar deze gaat niet ver genoeg. Als men kijkt naar andere landen staan wij ver achter. Is het niet mogelijk dat dezelfde tarieven gehanteerd worden zoals in de EU landen? Militairen die werken aan de vrede hebben ook recht op contact met het thuisfront. Proximus zou iets kunnen ontwikkelen voor zijn klanten die in deze situatie zitten.
Zie hierboven en bijkomend ze verschijnen bij mijn weten nadien ook niet... Concreet lijkt mij er bv. een probleem te zijn met zaken die betrekking hebben op "diensten van/door derden" en de verwijzing naar de - ook voor telecomoperatoren - toepasselijke wetgeving hieromtrent http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_loi/change_lg.pl?language=nl&la=N&table_name=wet&cn=2018121227 bv. pmconnect - livefootball - demongames ….
Bijna dagelijks ontvang ik mails van : info@news.presentinmail.com Hebben jullie ervaring hiermee ? Is dit spam ? In ieder geval klik ik nooit iets aan op hun aanbiedingen. Ik wens gewoon na te gaan of er nog gebruikers zijn, die soortgelijke mails ontvangen en/of het spam is. indien spam is uitschrijven ook geen optie, want dat geeft hen de bevestiging van je mailadres. ro
Kan niet inloggen op de Proximus Webmail met mijn bestaande onveranderde skynet gebruikersnaam en wachtwoord, dezelfde inloggegevens als van MyProximus klantenzone. Wanneer ik op MyProximus naar mijn producten bij Proximus Mail kijk zie ik mijn 3 skynet mail aliassen staan, alleen staat niet ik maar het mail adres van mijn dochter in de linkse kolom als hoofdaccount, waar ik voorheen stond, kan dit blijkbaar niet wijzigen. Op Windows Live Mail op de pc werkt alles perfect, ook op de telefoon. mvg.
sms stopzetten livefootbool tv men dochter heeft per ongeluk geopend kunnen je jullie dat stop zetten aub vriendelijk groetjes ozmen hatice
Beste Ik heb je vooraf betaald en dit is een foto die het toont en bevestigt. Met vriendelijke groeten Abdullah Zubaidah
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.