Mijn man en ik hebben al jaren een gsm-abonnement met korting via zijn werkgever. We ontvangen en betalen de rekeningen zelf.
De laatste maanden enkel per sms, want mijn herhaalde telefoons om ze terug via de mail te versturen hebben nog niets opgeleverd. Telkens vriendelijke medewerkers die beloven dat het in orde komt, maar er gebeurt niets en als je terugbelt, kan je altijd terug je hele verhaal doen. Vandaar dat ik nu dit forum eens probeer.
Rekening raadplegen via myproximus kan dus ook niet, want om me hiervoor aan te melden heb ik gegevens nodig die op de factuur staan.
Tweede probleem: Wegens aanschaf nieuwe gsm's moeten we overstappen naar een nano-simkaart.
Nu worden we al meer dan een maand van het kastje naar de muur gestuurd: telefonische helpdesk stuurt me naar de winkel (Bist, Wilrijk). Daar zeggen ze dat zij geen rechten hebben om dit te doen omdat het om een bedrijfskaart zou gaan. Ter plaatse met de helpdesk contact opgenomen wat leidde tot een ruzie tussen de helpdeskmedewerker en de winkelbediende. We moeten hiervoor contact opnemen met de werkgever.
Bij de werkgever van mijn man vinden ze echter niets terug over onze abonnementen, zij kunnen ons dus ook niet verder helpen.
Nogmaals contact opgenomen met de helpdesk: zij gaan een mail sturen naar de accountmanager van het bedrijf en de nieuwe simkaarten zullen direct per post opgestuurd worden. Ze zouden ook een klacht indienen tegen de Proximuswinkel wegens de onbeleefde manier waarop zij en ik te woord zijn gestaan. Kaarten zouden max. 3 dagen later aankomen, niets gezien en toen ik terugbelde, konden ze niet nakijken of er enige actie ondernomen was. Dat is dus meer dan een maand geleden ...
Er is blijkbaar geen mogelijkheid tot opvolging van dossiers op de klantendienst.
Iemand nog een idee wat ik kan doen, buiten een andere provider zoeken? Ik wil graag mijn nr. behouden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.