Vraag
communicatie
Hoe kan je in dit tijdperk in contact komen met proximus? Bellen? Na 40 minuten en 5 medewerkers te horen, kreeg ik geen antwoord wel tevredenheidsenquetes. Mailen dan maar..ah nee over een klacht kan je beter bellen 😣..dit forum dan maar. Na lang aandringen mag de proximusman zn producten komen aanbieden. Via easyswitch zullen we overstappen van telenet naar proximus. Afspraak 4 september tussen 8u en 12u30...de afspraak aanpassen kan tot 20 (!) September. Ik wacht de hele voormiddag...niemand gezien. Na ellenlange muziekjes en verschillende medewerkers kom ik terecht bij de man die me zegt dat ik dit best met telenet regel 🤔🤔. Toen ik hem op de absurditeit van dit voorstel wees zou hij overleggen met de supervisor en me dadelijk terug bellen...dat is nu 4u geleden, ik denk dat hij niet meer gaat bellen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.