Verhuis besteld naar nieuwe woning. Het juiste telefoonnr. doorgegeven waar men ons kon bereiken. Bevestigingsmail gekregen met een onjuist telefoonnr. Opnieuw juiste telefoonnr. doorgegeven. Telefoon gekregen van Proximus om dit nog eens te bevestigen. Dag van de verhuis, geen technicus te bespeuren. Plots wel een mail gekregen dat de technicus langs is geweest maar ons niet thuis heeft gevonden. (We waren de hele dag speciaal thuis gebleven.) Ook geen telefoon gekregen van de technicus... Blijkt dat hij de verkeerde telefoonnr. had. Opnieuw gebeld met Proximus en het juiste telefoonnr. doorgegeven. Nieuwe afspraak gemaakt om 1! week later langs te komen. Opnieuw geen technicus te zien, wel weer een mail met de melding dat hij langs geweest is maar ons niet thuis heeft gevonden. Er werd ook niet opgebeld. Direkt gebeld met Proximus hoe dit komt... Blijkt dat alweer het verkeerde telefoonnr. in het systeem zat!
Mijn vader van 76 is de hele ochtend nerveus geweest opdat die technicus toch zeker zou komen. Want ondertussen zat hij al een week zonder TV en internet. Hij is moeilijk te been en TV is zowat zijn enige afleiding. Je zou denken dat Proximus zo snel mogelijk hun fouten probeert recht te zetten. Nee hoor, het systeem laat dit niet toe mijnheer. U moet weer een week wachten totdat de technicus langs komt. Als hij goesting heeft, of niet het verkeerde telefoonnr.?
Proficiat Proximus, u kan nog geen juist telefoonnr. in uw systeem krijgen. Proficiat Proximus, u slaagt er niet in om uw fouten recht te zetten.
Proficiat Proximus, u laat een alleenstaande man van 76 in de kou staan.
Vraag
Verhuis die maar niet in orde komt
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.