Ondertussen 1u30 met helpdesk gebeld en langs gegaan in Proximus winkel. Mijn probleem: ik wil 500 MByte data opladen op mijn Pay&Go kaart. Als ik dit doe via de app krijg ik de melding "Oeps er ging iets mis! Probeert u het later opnieuw!"
Als ik dit doe via de ussd code # 152*1 #, krijg ik de melding "Proximus-info: het kreditet op uw kaart is onvoldoende om dit pack te kunnen kopen. Gelieve uw kaart te herladen en opnieuw te proberen. Bedankt."
Stappen uitgevoerd op vraag van de helpdesk:
- MyProximus app verwijderen
- Nieuwe simkaart in de Proximus winkel gaan halen
- telefoon herstarten
De laatste boodschap die ik kreeg van een proximus-medewerker was om een klacht in te dienen, om op die manier het resterend bedrag van mijn pay&go kaart terug te krijgen aangezien Proximus niet in staat is om de services te leveren die ze zeggen te leveren.
Via telefoon een klacht indienen kon dan ook weer niet. Ik probeer dus via dit forum een klacht in te dienen.
Antwoord
Onmogelijk om voor Pay&Go + mobiele data op te laden
Beste antwoord door AntonellaD
Dag WG2547,
Er werd 10 euro krediet en 500MB data op je herlaadkaart gezet.
Indien je wenst, kan je het volgende nog eens testen en laten weten als het werkt:
"500 MB voor €6: vorm #152*1# met uw Pay&Go-gsm en druk op de beltoets"
Groetjes,
Antonella
Er werd 10 euro krediet en 500MB data op je herlaadkaart gezet.
Indien je wenst, kan je het volgende nog eens testen en laten weten als het werkt:
"500 MB voor €6: vorm #152*1# met uw Pay&Go-gsm en druk op de beltoets"
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
