Skip to main content
Vraag

Probleem syn

  • September 6, 2019
  • 6 reacties
  • 62 Bekeken

Hen vandaag voor de 2 de maal al problemen met het synchroon lopen van stemmen en geluid. Heb alles gereset maar niet geholpen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • September 6, 2019
Best vermelden ook of het om één bepaalde zender gaat of meerdere.

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 6, 2019
Alle zenders behalve Netflix.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 6, 2019
@peeke

Heb je de decoder (bij de tv) al herstart?


Geert

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 6, 2019
Ja .Vind het ook raar dat het telkens gebeurde na het kijken en afsluiten van Netflix.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 6, 2019
Ja .Vind het ook raar dat het telkens gebeurde na het kijken en afsluiten van Netflix.

Heb je ook de HDMI kabel al uitgetrokken zowel op de decoder als op de tv?

Geert

Martin
  • September 6, 2019
Of staat er een AV Receiver, met automatische HDMI A/V sync, tussen decoder en TV dat er daar iets mis loopt?